خبرگزاری کار ایران

حاج صفی: امیدوارم سال آینده بتوانم به سپاهان برگردم/ نویدکیا فلسفه بزرگی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۱۲۷

کاپیتان تراکتور در مورد تیم سابقش سپاهان حرف‌های جالبی بر زبان آورد.

به گزارش ایلنا، احسان حاج صفی در پایان دیدار روز گذشته تراکتور مقابل سپاهان در رابطه با مربیگری محرم نویدکیا حرف زد و گفت: من معتقدم محرم فلسفه بزرگی دارد و صد در صد این تیم نتیجه خواهد گرفت. من از فوتبال بازی کردن‌شان در آسیا فهمیدم که چقدر خوب فوتبال بازی می کردند و فوتبال بازی کردن را دوست دارد.

او سپس به هواداران سپاهان اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم تماشاچیان هم صبور باشند و سپاهان چند سال گذشته را ببینیم. من بارها گفته‌ام که هر چه دارم و ندارم، از باشگاه بزرگ سپاهان است.

بخش بعدی حرف های احسان در رابطه با ورزشگاه نقش جهان و جو این ورزشگاه بود و افزود: وقتی به اینجا برمی‌گردید، آدم یک حس و حال دیگر دارد و فوتبال بازی کردن در این استادیوم یک حس و حال دیگر دارد؛ مخصوصا با هواداران.

در نهایت بخش پایانی صحبت‌های احسان حاج صفی که یکی از بازیکنان پرافتخار باشگاه سپاهان به شمار می رود و در دوران طلای این تیم نقش بسزایی داشته، حرف از بازگشت بود. او در این رابطه اینطور توضیح داد: در این دو سه سال گذشته مشکلاتی ایجاد شد که نتوانستیم برگردیم ولی سال آینده وقت زیاد است و امیدواریم بتوانم برگردم و برای باشگاه سپاهان بازی کنم.

حجم ویدیو: ۳.۵۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز