خبرگزاری کار ایران

پایان انتظار طرفداران استقلال؛

دیاباته به تهران بازگشت(عکس)

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۲۶

مهاجم تیم استقلال وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شیخ دیاباته، مهاجم مالیایی تیم استقلال تهران دقایقی قبل از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی‌(ره) وارد تهران شد و مورد استقبال مسئولان باشگاه قرار گرفت. مهاجم تیم استقلال پس از پایان حضور تیم استقلال تهران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا که با شکست برابر پاختاکور ازبکستان همراه بود به کشور فرانسه سفر کرده بود.

این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مطالباتش نامه‌ای به باشگاه ارسال کرده بود که می‌توانست در صورت عدم پایبندی به تعهدات قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند. باشگاه استقلال طی هفته‌های گذشته در نهایت موفق شد مبلغ مورد نظر این بازیکن را به حسابش واریز کند تا مشکلی برای ادامه همکاری طرفین وجود نداشته باشد.

دیاباته که آقای گلی فصل گذشته لیگ ایران را در اختیار دارد قرار بود چند روز قبل وارد ایران شود که مفقود شدن جواب آزمایش کرونای او سبب شد تا تست مجدد صورت بگیرد و پس از منفی شدن آن فرانسه را به مقصد ایران ترک کرد.

دیاباته به تهران بازگشت(عکس)

طبق آخرین اعلام سازمان لیگ پس از تصمیم ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا قرار است رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از تاریخ شانزدهم ماه جاری آغاز شود و بدین ترتیب شیخ فرصت کمی برای شرکت در تمرینات گروهی و به دست آوردن هماهنگی لازم با همبازیانش را در اختیار دارد.

پس از بازگشت دیاباته به تهران اکنون یکی دیگر از انتظارات طرفداران استقلال بازگشت دیگر بازیکن خارجی این تیم است. هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال هم به دلیل عدم دریافت مطالبات فصل گذشته‌اش در آستانه فسخ قرارداد قرار گرفته بود که باشگاه موفق شد مبلغ مورد نظر او را هم به حسابش واریز کند. به نظر می‌رسد تا پایان هفته جاری میلیچ هم راهی تهران شده و به جمع آبی پوشان ملحق شود تا برای شرکت در مسابقات فصل جدید آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز