خبرگزاری کار ایران

منصوریان: نتیجه بازی با سپاهان برای من مهم نبود/ اگر می‌باختیم هم این دیدار برای ما مفید بود

asdasd
کد خبر : ۹۸۷۰۰۶

سرمربی تراکتور در مورد دیدار دوستانه با سپاهان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان درباره برتری تیم تراکتور مقابل سپاهان اصفهان در دیداری دوستانه اظهار داشت: نتیجه بازی فرقی برای ما نداشت زیرا این دیدار دوستانه بود. در مسابقات تدارکاتی وقتی نتیجه را عقب می افتید برخی بازخوردها را می‌گیرید و با جلو افتادن هم درس های جدیدی می‌گیریم.

وی افزود: سپاهان تیم خیلی خوبی است که مستحکم فوتبال بازی می‌کرد. نفرات اصلی و شاکله اش را حفظ کرده است. بیشتر هدف ما این بود ۹۰ دقیقه بازیکنان تراکتور را در زمین نگه داریم تا از وضعیت بدنی آنها مطلع شویم.

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: بچه‌های ما خیلی تحت فشار بودند و برخی از آنها را تا دقیقه ۸۵ تعویض نکردم تا ببینم چه شرایطی پیش می آید. الحمدالله به مرور زمان آماده می‌شویم. اکنون هم که در اصفهان هستیم، برخی از نفرات اصلی تراکتور مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و هادی محمدی در تبریز بدنسازی انجام می‌دهند.

منصوریان خاطرنشان کرد: از چهارشنبه تقریبا کل تیم را در اختیار خواهیم داشت. از عملکرد بازیکنانم به ویژه دروازه‌بان‌ها تراکتور راضی بودیم. محمدرضا اخباری پنالتی سپاهان را خیلی خوب مهار کرد و حبیب فر عباسی هم یک واکنش خوب داشت.

وی افزود: حتی اگر نتیجه را به سپاهان می‌دادیم از کل تیم راضی بودم زیرا برای ما درس خوب گرفتن از این بازی مهم بود. شرایط تراکتور خوب است و انشاء الله این فرم را با حضور بازیکنان بزرگ و نفرات بهتر حفظ کنیم تا بازی های لیگ را خیلی خوب شروع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز