خبرگزاری کار ایران

عظیمی: اکثر تیم‌ها موافق برگزاری متمرکز لیگ برتر والیبال هستند/تعطیلی لیگ به نفع والیبال ما نیست

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۸۷۰

سرپرست کمیته مسابقات و رویدادهای فدراسیون والیبال می گوید: باید تدبیری شود تا لیگ برتر والیبال برگزار شود و تعطیلی لیگ برتر به نفع والیبال کشور ما نیست.

به گزارش ایلنا، شهرام عظیمی در جلسه هم اندیشی مدیران و سرمربیان تیم های لیگ برتری که در سالن استاد فارسی کمیته ملی المپیک برگزار شد ، با بیان اینکه کرونا هر روز خود را ابدیت می کند ، بیان کرد : ما هم باید خودمان را مرتبا بروز کنیم، ویروس کرونا هشت ماهی است که وارد زندگی ما شده است و الان در موج سوم این ویروس هستیم و باید تدبیری بیندیشیم برای ادامه برگزاری لیگ و تعطیلی لیگ به نفع والیبال ما نیست.

وی تصریح کرد:  ما می بایستی به هر حال به یک روش لیگ برتر را ادامه دهیم که بتوانیم شرایطی را کسب کنیم این موضوع همت ملی می خواهد و منافع شخصی و باشگاهی را باید فدای منافع ملی کنیم .

سرپرست کمیته رویداد های فدراسیون والیبال ادامه داد : بخاطر اینکه چرخه والیبال بچرخد ما سه پلن را به باشگاه ها ارسال کردیم و همه باشگاه ها پاسخ هایشان را ارسال کردند و غالب باشگاه ها با مدل سوم پیشنهادی فدراسیون یعنی برگزاری رقابت ها به شکل متمرکز موافقت کردند.

عظیمی ادامه داد : چند باشگاهی هم بودند هیچکدام از روش های پیشنهادی فدراسیون را قبول نداشتند و همانطور که ما اعتقاد به خرد جمعی داریم علت تشکیل این جلسه هم این بود که مدلی را برای اجرا دور رفت و برگشت طراحی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز