خبرگزاری کار ایران

اکبر صادقی در گفتگو با ایلنا:

هر بازیکنی آرزو دارد در پرسپولیس و استقلال بازی کند/ بازیکنان سابق ما را تهدید کردند اگر مصدوم شوی تو را نمی‌خواهیم/ مهدی رحمتی همه جوره پای کار بازیکنان است

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۴۰۱

کاپیتان با سابقه شهرخودرویی ها در خصوص شرایط این تیم پیش از شروع مسابقات لیگ بیستم گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اکبر صادقی کاپیتان با سابقه شهرخودرو در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به خبرنگار ما گفت: بعد از آنکه مهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد کادر فنی با تجربه ای به تیم اضافه شد و در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی جذب شدند که آینده دار هستند. تیم جوان و خوبی در کنار بازیکنان با تجربه را برای فصل جدید تشکیل داده‌ایم. اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته ایم. از قطر برگشتیم چند روزی استراحت کرده و یک اردو دو هفته‌ای خوب را در تهران پشت سر گذاشتیم و در کنار آن چند بازی دوستانه خوب انجام دادیم. اکنون به مشهد بازگشتیم و تمرینات خود را در  اینجا پیگیری میکنیم. مدیریت باشگاه مخصوصا آقای حمیداوی همه جوره برای تیم زحمت می‌کشند تا نتیجه لازم را کسب کنیم و امیدوارم امسال به حق خود در لیگ برتر برسیم. 

کاپیتان شهرخودرو در خصوص عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی این تیم در نتیجه گیری و عدم گلزنی در این مسابقات اظهار کرد: همان طور که می‌دانید پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته بود و نتوانستیم از بازیکنان خوبی که جذب کرده بهره ببریم. پیش از مسابقات نیز برخی از مهره های کلیدی خود را از دست دادیم. کلا ۱۵ بازیکن در اختیار داشتیم و با توجه به فشردگی مسابقات بازی کردن برای ما بسیار سخت و سنگین بود. ما حتی بازیکنانی که در لیگ بازی نکرده بودند را بازی دادیم که این شهامت مهدی رحمتی را نشان می‌دهد که به بازیکنان جوان اعتماد می‌کند. متین صفاییان، امیرحسین جعفری و محمد جواد کیا بازیکنان ۱۸ ساله ای که حتی فکر هم نمی‌کردند در لیگ برتر بازی کنند. اما شرایط جوری پیش رفت که این بازیکنان مقابل بهترین تیم ها در آسیا بازی کردند. اگر چند بازیکن خوب در اختیار داشتیم می‌توانستیم نتایج بهتری بگیریم. به هر حال این رقابت‌های برای ما تجربه خوبی بود که بتوانیم در آینده از آن بهره ببریم.

صادقی در خصوص این سوال که آیا بهتر نبود باشگاه ستاره‌های خود را بعد از مسابقات آسیایی به فروش می‌رساند توضیح داد: مطمئن باشید مدیریت با بازیکنان صحبت کرده بود تا در صورت امکان بعد از بازی‌های آسیایی از تیم جدا شوند. ما متاسفانه سعید صادقی را در دو هفته انتهای مسابقات لیگ برتر به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و او از شرایط ایده آل خود فاصله گرفته بود.  با این وجود سعید در کنار تیم حضور داشت اما با توجه به مصدومیتی که داشت و دور بودن از فرم ایده آل خود یکی دو بازی به عنوان بازیکن جانشین بازی کرد. حسین مرادمند هم باشگاه به دنبال آن بود که با توجه به اینکه قرارداد داشت او را حداقل تا بعد از مسابقات لیگ قهرمانان حفظ کند که حسین راضی نشد. به هر حال بازیکن برای خود آینده ای را متصور است و دوست دارد به هدف خود برسد. من خودم قرارداد نداشتم و باشگاه با من صحبت کرد و من حاضر شدم همکاری کنم و به تیم کمک کنم و هیچ منتی هم نیست.

وی در ادامه افزود: مطمئن باشید از سمت مدیریت باشگاه و آقای حمیداوی با بازیکنان صحبت شد که حداقل در مسابقات آسیایی همراه تیم باشند و به تیم کمک کنند. اما خب شرایطی برخی از بازیکنان خاص بود و پیشنهاد خوبی داشتند. گرچه به برخی از بازیکنان گفته بودند اگر در مسابقات شرکت کنی و مصدوم بشوی دیگر تو را نمی‌خواهیم خب بازیکن از نظر فکری بهم می‌ریز‌د تحت فشار قرار می‌گیرد و چه باید بکند؟ باشگاه و مهدی رحمتی هم وقتی دیدند نمی‌توانند به بازیکن کمکی کند مجبور شدند با جدایی آنها موافقت بکنند. من بدون قرارداد برای تیم بازی کردم چون با من صحبت شد و میدانم با سایر بازیکنان نیز صحبت شده بود و این کم کاری از سمت باشگاه به هیچ عنوان نبوده است.

صادقی با وجود کادر فنی جوان و جدید با توجه به جدایی ستاره‌های این تیم و همچنین با وجود جذب بازیکنان جدید در مورد اینکه آیا شهر خودرو مثل دو سال اخیر می‌تواند مدعی باشد افزود: ما تغییرات زیادی در تیم داشتیم. بازیکنان و ستاره‌های خوبی را از دست دادیم. این قانون فوتبال است . تیم ما دو سال جز بهترین تیم‌های ایران بوده و طبیعی است تیم‌های بزرگ سراغ بازیکنان خوب می‌آیند. استقلال و پرسپولیس هم آنقدر بزرگ هستند که هر بازیکنی در ایران آرزو دارد در این دو تیم بازی کند. حتی تراکتور و سپاهان هم جز این تیم‌ها هستند.

صادقی ادامه داد: بازیکنان ما در دوسال اخیر زحمت کشیدند و عملکرد فوق العاده داشتند و دیده شدند. تیم‌های بزرگ هم در پی جذب این بازیکنان بر آمدند تا خود را تقویت کنند. باید بگویم این برای ما افتخار است که همه این اتفاقات و موفقیت‌ها در شهر خودرو رقم خورد. برای همه بازیکنانی که جدا شدند آرزوی موفقیت میکنم و امیدوار هستم در تیم جدید خود بدرخشند. همچنین بازیکنان جدیدی به ما اضافه شدند که از لحاظ فنی هیچ چیزی کم ندارند. مطمئن باشید امسال نیز از این بازیکنان زیاد خواهید شنید. یک مربی جوان نیز داریم که همه جور پای کار تیم است. من رابطه خوبی با رحمتی دارم و  میدانم چه بیرون زمین و چه داخل زمین برای بازیکنان زحمت می‌کشد و به دنبال آن است تا تمام مشکلات شخصی و درون تیمی بازیکنان را بر طرف کند. ان‌شاالله همه این زحمت‌ها باعث شود نتایج خوبی برای تیم رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز