خبرگزاری کار ایران

بشار رسن کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۵۷

هافبک عراقی پرسپولیس شانس این را دارد تا توپ طلای فوتبال آسیا را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رسانه‌های عرب زبان خبر از شانس بالای بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس برای نامزدی توپ طلای آسیا در سال 2020 دادند.

این یک خبر شگفت انگیز برای این بازیکن و باشگاه پرسپولیس می‌تواند باشد چرا که سال‌هاست نمایندگان تیم‌های ایرانی نتوانستند توپ طلای آسیا را برنده شوند و آخرین تلاش برای کسب این عنوان را علیرضا بیرانوند انجام داد که در جمع کاندیداها بود ولی موفق به کسب آن نشد و رقابت را به اکرم عفیف باخت.

بشار رسن اگرچه ایرانی نیست ولی نماینده یک تیم از فوتبال ایران است و این شانس برای او با بازی در لباس پرسپولیس به دست آمده است.

بشار فصل خوبی در پرسپولیس پشت سر گذاشت و از مهره‌های کلیدی پرسپولیس در قهرمانی لیگ و رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا بود و از همین رو بعید نیست نظر مثبت سران AFC را برای حضور در بین کاندیداهای برترین بازیکن سال قاره جلب کرده باشد.

رسن مدتی به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان بود و از باشگاه خواست با رفتن او از این تیم موافقت کند که این موضوع با مخالفت پرسپولیس روبرو شد و مجبور است سال پایانی قرارداد خود را در این تیم بماند. بدون شک کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا قیمت او را هم در مارکتینگ بالا خواهد برد و شانس تمدید قرادادش با پرسپولیس در سال آینده به مراتب کمتر خواهد شد.

رسانه معرض الکره العراقیه در این باره نوشت:

یک منبع در AFC در نمایشگاه فوتبال فاش کرد که بشار رسن ، بازیکن پرسپولیس ایران ، در بین بازیکنانی که برای دریافت عنوان بهترین بازیکنان قاره نامزد شده اند ، انتخاب شده است.

 

بشار رسن کاندیدای مرد سال فوتبال آسیا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز