خبرگزاری کار ایران

مجیدی: آلومینیوم با خطیبی دغدغه سقوط ندارد / حضور مربیان استقلالی لیگ را جذاب می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۳۴۳

کاپیتان تیم آلومینیوم اراک ابراز امیدواری می‌کند با هدایت رسول خطیبی این تیم نتایج مناسبی به دست بیاورد.

میثم مجیدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط آماده سازی تیم آلومینیوم پیش از شروع لیگ بیستم گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را شروع کردیم. یک اردوی 10 روزه در تبریز داشتیم که کارهای بدنسازی انجام شد و فشار مناسبی به بدن بچه ها آمد. بعد از آن هم به اراک برگشتیم تا الان 3 بازی دوستانه انجام دادیم که کم کم از نظر بدنی آماده می شویم. به این ترتیب شرایط تمرینات مناسب و خوب بوده و امیدوارم در این فرصت باقی مانده بتوانیم خودمان را برای شروع لیگ آماده تر کنیم. 

مجیدی درباره امیدواری از نتیجه‌گیری تیم آلومینیوم گفت: به هرحال تیم هایی که سال اول حضورشان در لیگ برتر است شرایط متفاوت و سخت تری دارند. با این همه اما رسول خطیبی و آشنایی او با این شرایط و جذب بازیکنان با کیفیت و همچنین حمایت کارخانه مرا به شخصه به این تیم امیدوار کرده است تا نتایج درخوری در لیگ به دست بیاوریم. به نظرم این تیم شرایطی دارد که می تواند دغدغه سقوط نداشته باشد. 

او همچنین درباره تمدید قراردادش که مقداری هم دیر صورت گرفت، گفت: وقتی به اراک برگشتم انگیزه زیادی برای کمک به تیم داشتم که راهی لیگ برتر شود که خدا را شکر این اتفاق افتاد. چند پیشنهاد داشتم اما با توجه به علاقه به رسول خطیبی و شرایط مناسب تیم صلاح دیدم بازهم در خدمت تیم شهرم باشم تا در اولین سال حضورش در لیگ برتر به این تیم کمک کنم. از اعتماد حاج رسول ممنونم و امیدوارم در طول فصل یک بازیکن تاثیرگذار برای آلومینیوم باشم و به این تیم کمک کنم. 

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم و حضور مربیان استقلالی روی نیمکت هم گفت: خوشبختانه مربیان استقلالی در لیگ زیاد هستند و این انگیزه ها را دو چندان می کند. امیدوارم این اتفاق باعث شود که با آمدن مربیان جدید به عرصه مربیگری لیگی جذاب داشته باشیم و کیفیت بهتری از فوتبال مان را شاهد باشیم. در مورد سیدمهدی رحمتی هم باید بگویم او یکی از اسطوره های فوتبال ما بوده که افتخارات زیادی را به دست آورده و امیدوارم در عرصه جدید این تکرار را داشته باشد و به نظرم می تواند موفق باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز