خبرگزاری کار ایران

حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان از شهرخودرو

asdasd
کد خبر : ۹۸۶۱۷۷

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد با اعضا باشگاه شهرخودرو دیدار کرد.

به گزارش ایلنا ،فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) با بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو دیدار کرد.

در این دیدار که در حاشیه بازی تدارکاتی شهرخودرو و نساجی انجام گرفت، جبار قوچان نژاد معاون امور ورزش استان به همراه مهدی سلاطین رییس اداره ورزش و جوانان مشهد و تاج فیروز مدیرعامل تربیت بدنی آیتان قدس رضوی نیز حضور داشتند.

فتاحی در جمع اعضای تیم شهر خودرو ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: باید از تلاش های مدیران باشگاه به عنوان یک بخش خصوصی که در عرضه تیم داری فوتبال حضور دارند تقدیر نماییم ، چرا که می دانیم در این شرایط اقتصادی چقدر این کار سخت است.

وی افزود: ما به عنوان متولی ورزش استان از باشگاه شهرخودرو به عنوان نماینده استان حمایت می کنیم و امکاناتی که در اختیارکان قرار دارد همچون زمین شماره یک و دو ثامن الائمه را همچون قبل که اعلام کرده بودیم می توانیم در اختیار این تیم بگذاریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: امیدواریم تیم شهرخودرو در لیگ آینده هم موفق باشد ، برای سید مهدی رحمتی در کسوت مربی گری نیز آرزوی پیروزی داریم . رحمتی برای فوتبال ایران تلاش زیادی داشته است و تجربه های فراوانی دارد که قطعا به او در بخش مربی گری کمک می کند. 

وی ادامه داد:همه باید در مشهد و استان دست به دست هم بدهیم تا به این تیم کمک کنیم  و حمایتشان نماییم، چرا که نتایج این تیم باعث ایجاد نشاط در جامعه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز