خبرگزاری کار ایران

علی کریمی به استقلال نزدیک‌تر شد/ تکلیف هافبک ملی پوش این هفته مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۸۵۴

تمرکز باشگاه استقلال تهران برای بستن پرونده نقل و انتقالات تابستانی روی تمدید قرارداد بازیکن کلیدی این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از اینکه تمرینات استقلال نزدیک به دو هفته است در تهران آغاز شد و بازیکنان جدید و فصل گذشته برنامه‌های تاکتیکی زیرنظر محمود فکری را پشت سر می‌گذارند اما هنوز وضعیت یک بازیکن کلیدی نامشخص است. با ورود استقلال به نقل و انتقالات تابستانی، این تیم موفق شد بازیکنان کلیدی‌اش را برخلاف فصل گذشته حفظ کند. در دوران حضور احمد سعادتمند بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، داریوش شجاعیان، فرشید باقری و همینطور محمد دانشگر تمدید شد.

به غیر از روزبه چشمی که به پیشنهاد ام صلال پاسخ مثبت داد تا با وجود تمدید قرارداد با آبی پوشان این تیم را ترک کند، نگرانی دیگر طرفداران این بود که وضعیت هروویه میلیچ و شیخ دیاباته نامشخص بود. این دو بازیکن خارجی به دلیل بدهی باشگاه به آنها می‌توانستند قرارداد خود را فسخ کنند و ازجمع آبی پوشان جدا شوند.

طی روزهای گذشته پرداختی به این دو بازیکن صورت گرفته و باشگاه متعهد شده است که مطالبات آنها را به موقع پرداخت کند تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد. دیگر نگرانی طرفداران هم این بود که مهدی قایدی به فروش نرسد. اعضای هیات مدیره باشگاه به پیشنهادات موجود برای این بازیکن مستعد پرداختند اما در نهایت رقم پیشنهاد 5 میلیون دلاری مطرح شد که به صورت کلی جدایی این بازیکن نقل و انتقالات فعلی را منتفی کرد.

علی کریمی که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان استقلال در ترکیب اصلی بود و در اغلب مسابقات حضور داشت هنوز مشخص نیست چه تصمیم خواهد گرفت. او پس از بازی فینال جام حذفی برای سفر به قطر و شرکت در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تعلل کرد و پس از این مسابقات هم به ترکیه سفر کرده بود تا پیشنهاداتش را بررسی کند.

بازیکن 26 ساله سپس به اردوی تیم ملی در تهران ملحق شد و در سفر به ازبکستان و ترکیه همراه شاگردان دراگان اسکوچیچ حضور پیدا کرد. در پایان اردوی تیم ملی به کریمی به اصفهان سفر کرده و با پیشنهاد قابل توجه تیم سپاهان اصفهان رو به رو شده است. کریمی که با توجه به آمار فصل گذشته و حضور موثرش در مسابقات مورد توجه تیم‌های بزرگی قرار داشت اکنون در دوراهی بین استقلال و سپاهان باقی مانده است و تکلیفش مشخص نیست.

استقلال از طریق مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره باشگاه با این بازیکن ارتباط برقرار کرده از هفته‌های گذشته ارتباط بین طرفین ادامه داشته است اما تصمیم کریمی همچنان نامشخص است. گفته می‌شود او از طریق مدیربرنامه‌هایش در هفته جاری مذاکرات نهایی با باشگاه را انجام خواهد داد تا در صورت توافق برای عقد قرارداد رسمی به تهران سفر کند. یکی از مواردی که طی روزهای گذشته در مورد کریمی مطرح شده بود رقم پیشنهادی او به باشگاه استقلال است که طبق شنیده‌های خبرنگار ایلنا کریمی رقم بالایی را مطرح نکرده و پیشنهاد سپاهان بیشتر از مبلغ صحبت شده بین استقلال و کریمی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز