خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد داشتم ولی کجا بروم بهتر از تراکتور؟

تیکدری: امسال تراکتور با هدایت منصوریان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد/ امیدوارم بتوانم در لیگ هم گل‌های زیبا به ثمر برسانم/ می‌خواهم در فصل جدید ملی‌پوش شوم

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۸۰

مدافع تیم فوتبال تراکتور در مورد شرایط خودش و تیمش و پیشنهاداتی که در فصل نقل و انتقالات داشت توضیحاتی داد.

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با وجود اینکه به دلیل تغییراتی که در تیم به وجود آمد کمی زمان را در ابتدا از دست دادیم ولی با برنامه ریزی فشرده و دقیق و با انگیزه بالای بچه ها در حال رفع این موضوع هستیم. تمرینات و دیدارهای تدارکاتی به خوبی برگزار می‌شود تا با آمادگی هرچه بیشتر لیگ را شروع کنیم.

وی در مورد کار کردن زیر نظر منصوریان هم گفت: واقعاً خیلی شرایط خوبی است و آقای منصوریان یک مربی کاربلد و شناخته شده است که می‌داند تیم بزرگی مثل تراکتور را چطور هدایت کند. در کنار مسائل تاکتیکی و تمرینی ایشان یک جو خوب و صمیمی در تیم ایجاد کرده که به قول خیلی از بازیکنان همه مثل یک خانواده کنار هم هستیم و برای هدف مشترکمان تلاش می‌کنیم. فکر می‌کنم آینده خوبی برای تراکتور زیر نظر آقای منصوریان در پیش است.

بازیکن تیم تراکتور در مورد تغییرات تیم و جابجایی بازیکنان توضیح داد: به هر حال همیشه در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی از تیم جدا می‌شوند و بازیکنانی هم جذب می‌شوند و این طبیعی است. ما بازیکنان خوب و مهمی از دست دادیم ولی نفرات خوبی هم به جای آنها جذب شدند که بازیکنان قابلی هستند و امیدوارم برای تراکتور در فصل جدید بدرخشند.

تیکدری در مورد اینکه چند بازیکن لیگ یکی به تازگی جذب تراکتور شدند که شرایط فصل گذشته خودش را دارند گفت: بله خدا را شکر چند سالی است که تیم‌های لیگ برتری توجه خاصی به لیگ یک دارند و بازیکنان مستعد و با کیفیت را رصد می‌کنند و آنها را جذب می‌کنند و در 1-2 سال اخیر نمونه های خوب زیادی در لیگ برتر دیده‌ایم که از لیگ یک آمدند. تراکتور هم نگاه خاصی به این موضوع دارد و بازیکنانی که جذب شدند به نظرم توانمندی‌های زیادی دارند و با دقت انتخاب شدند و می‌توانند برای تراکتور مفید باشند.

وی در مورد عملکرد خوب خودش در دیدارهای تدارکاتی و گل زیبایی که به ماشین سازی زد هم گفت: خدا را شکر من در بهترین شرایط از لحاظ آمادگی فنی و روحی قرار دارم و آقای منصوریان هم به من مقدای آزادی عمل داد و توانستم در دیدارهای تدارکاتی خوب عمل کنم. امیدوارم لطف خدا شامل حالم شود و بتوانم در دیدارهای رسمی هم برای تراکتور عملکرد خوبی داشته باشم و اگر فرصتش در اختیارم قرار گرفت گل‌های این چنینی را در لیگ هم به ثمر برسانم.

مدافع تراکتور در مورد پیشنهاداتی که از چند تیم لیگ برتری داشت هم اظهار داشت: بله 3-2 پیشنهاد بود که با توجه به اینکه من با تراکتور قرارداد داشتم این پیشنهادات به اطلاع باشگاه رسید ولی با جدایی من مخالفت شد و در نهایت تصمیم بر این شد که در تراکتور بمانم. خدا را شکر اینجا شرایط خوبی دارم و از وضعیت خودم در تراکتور راضی هستم و به نوعی در تیم جا افتادم و برای همین خودم هم دوست داشتم بمانم. کجا بهتر از تراکتور؟

تیکدری در مورد اهداف و برنامه‌هایش در فصل جدید هم گفت: امسال تراکتور خیلی حرف‌ها برای گفتن دارد و می‌خواهیم هم در لیگ نتایج خوبی کسب کنیم و هم در آسیا نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم. در مورد اهداف شخصی هم باید بگویم مثل هرکس دیگری دوست دارم ملی پوش شوم و حالا که آقای اسکوچیچ نشان داده توجه خاصی به لیگ برتر دارد و بازیکنان خوب را دعوت می‌کند و به آنها فرصت می‌دهد این انگیزه برای من و خیلی‌ها ایجاد شده و تلاش می‌کنم با عملکرد خوب در ترکیب تراکتور به تیم ملی هم برسم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز