خبرگزاری کار ایران

حضور مظلومی و مرفاوی روی نیمکت اتفاق خوبی است

زرینچه:فکری کاپیتان استقلال بوده وحاشیه‌ها را می‌شناسد/ تعویق لیگ به سود استقلال بود

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۶۳

زرینچه اعتقاد دارد فکری و کادرش می‌توانند از پس حاشیه‌های تیم استقلال بربیایند.

به گزارش ایلنا، جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال می‌گوید که اگر این تیم بتواند مهره‌های کلیدی فصل گذشته‌اش را در تیم حفظ کند می‌تواند به قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ برتر امیدوار باشد. زرینچه همچنین اعتقاد دارد فکری و کادرش می‌توانند از پس حاشیه‌های تیم استقلال بربیایند.

از استقلال و شرایطش رضایت دارید؟ 

خدا را شکر شرایط بد نیست کادر فنی این تیم مشخص شده است و تمرینات هم به طور منظم در حال انجام است. بازیکنان هم کم کم به تیم اضافه می‌شوند تا خودشان را برای شروع رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند. 

به نظرتان فکری می‌تواند در استقلال موفق شود؟

همه چیز بستگی به خودش دارد زیرا فکری شناخت خوبی از استقلال دارد و سال‌ها در این تیم بازوبند کاپیتانی این تیم را بسته است حاشیه‌های استقلال را کامل می‌شناسد و فقط باید با‌ آن مقابله کند. اگر فکری بتواند حاشیه‌های تیم را جمع کند در موفقیت استقلال شکی نیست.

حضور مرفاوی و مظلومی روی نیمکت چقدر تاثیرگذار است؟

هر دوی اینها سرمربی استقلال بوده‌اند و می‌توانند در زمان‌هایی که تیم نیاز دارد از بحران خارج شود کمک حال فکری باشند. در این بین حتی سیروس دین محمدی، حنیف عمران‌زاده و آرش برهانی با توجه به سابقه حضورشان در استقلال می‌توانند در استقلال موفق شوند.  

مسابقات لیگ برتر هم به تعویق افتاد؟

اتفاق خوبی برای استقلال است زیرا که با توجه به اینکه استقلال تمریناتشان را دیرتر از سایر تیم‌ها شروع کرده‌اند این می‌تواند بهترین خبر برای کادر فنی آبی‌ها باشند آنها می‌توانند تیم را از لحاظ هماهنگی برای شروع لیگ آماده کنند. 

قرارداد بازیکنان جدید هم هنوز ثبت نشده است؟

این یک نگرانی برای کادر فنی است به خاطر همین که بازیکنان جدید نتوانستند در آسیا برای تیم به میدان بروند استقلال از این مسابقات حذف شد اما در عوض پرسپولیس سودش را برد. باید هر چه زودتر پنجره استقلال در نقل و انتقالات باز شود تا تمرکز کادر فنی از بین نرود.

با اینکه بازیکن و مربی خارجی نمی‌تواند به فوتبال ایران بیاید مشکلی ندارید؟

به نظرم این اتفاق هم سود دارد و هم ضرر شما نگاه کنید بازیکنانی چون شیخ دیاباته به ایران می‌آیند و باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌شوند اما در عوض بازیکنانی هم می‌آیند که هیچ کارآیی ندارند و فقط باید کلی دلار به آنها بدهیم که شکایت نکنند. امیدوارم در این بین مسئولین بهترین تصمیم را بگیرند.

به قهرمانی استقلال در این فصل امیدی دارید؟

کار خیلی سختی است اما همین که استقلال توانست شاکله تیمش را برای فصل آینده حفظ کند می‌توان به قهرمانی این تیم امیدوار بود امیدوارم در این فصل استقلال یک عنوان خوب را کسب کند و هوادارانش را بعد از سال ها خوشحال کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز