خبرگزاری کار ایران

فوری؛ استعفای رسول پناه از مدیریت پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۷۳۸

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس از سمت خودش کناره‌گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی رسول پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در پی اتفاقات و حواشی روزهای اخیر که با جدایی دو بازیکن این تیم و همچنین انتشار فایل‌های صوتی و ویدیویی او که اعتراضات زیادی به همراه داشت، با انتشار متن زیر کناره‌گیری خود را از مدیریت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد:

خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی ها، تحدید ها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از ۱۳ پرونده مطالباتی این باشگاه، ۹ پرونده را ببندم، به ویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین بار بیش از ۹۵ درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه های ایجاد شده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود بار دیگر استعفای خود را اعلام میدارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.

لازم می دانم از سوء تفاهمات ایجاد شده برای مردم شریف و اصیل و خونگرم و مهمان نواز مازندران عذرخواهی کنم، از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس برای همه تلاش هایشان تشکر و اگر باعث آزردگی آنها شدم پوزش بخواهم. از همه هواداران به خاطر همراهیشان تشکر کنم و از آنها بخواهم برای کسب قهرمانی آسیا اتحاد و همدلی خود را حفظ کنند و در کنار باشگاه بمانند. 

همچنین از وزیر محترم ورزش و جوانان، اعضای محترم هیئت مدیره و همکارانم در باشگاه هم به خاطر حمایت ها و کمک هایشان، صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز