خبرگزاری کار ایران

آرزوی سلامتی مسی برای رونالدو

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۶۳۹

ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا ابراز امیدواری کرد رقیب دیرینه‌اش از ابتلا به کرونا بهبود پیدا کند.

به گزارش ایلنا، کریستیانو رونالدو در. اردوی تیم ملی فوتبال پرتغال به ویروس کرونا مبتلا شد و از این رو در قرنطینه خانگی قرار گرفت. با گذشت نزدیک یک هفته از قرنطینه ستاره یوونتوس روز گذشته پاسخ تست مجدد از این بازیکن مشخص کرد که او بهبود پیدا نکرده و همچنان به کووید-۱۹ مبتلاست.

رونالدو بدین ترتیب بازی هفته آینده مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا و همچنین فرصت دیدار مجدد با لیونل مسی آرژانتینی را از دست داد. مسی از این فرصت استفاده کرد تا برای رقیب قدیمی خود آرزوی سلامتی کند.

لیونل مسی در مصاحبه‌ای که با DAZN داشت در خصوص رقابت‌ با ستاره پرتغالی صحبت کرد:"همیشه بازی مقابل رئال‌مادرید برای ما خاص است اما حضور رونالدو، این دیدار را خاص‌تر و منحصر به فرد می‌کرد. به هرحال این‌ها به گذشته تعلق دارد و منتظر چالش‌های پیش رو هستیم. امیدوارم رونالدو هر چه زودتر از کووید ۱۹ بهبود پیدا کند و بتواند هفته آینده در زمین حضور داشته باشد. تقابل‌ها با کریستیانو همیشه خاص خواهند بود.

دوئل ما سال‌ها به طول انجامید و حفظ چنین سطح بالایی برای سال‌های پیاپی کار آسانی نیست. به نظرم نه فقط طرفداران بارسلونا و رئال‌مادرید، بلکه تمامی فوتبال‌دوستان از این دوئل‌ها لذت برده‌اند. امیدوارم بتوانیم هیجان بیشتری به آن‌ها هدیه بدهیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز