خبرگزاری کار ایران

وضعیت مبهم 8 بازیکن استقلال برای فصل آینده

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۵۷۷

تا امروز علی دشتی و روزبه چشمی و محسن کریمی و محمد بلبلی 4 جداشده قطعی استقلال هستند.

به گزارش ایلنا، تمرینات استقلال برای لیگ نوزدهم شروع‌شده اما هنوز تکلیف ماندن و رفتن تعداد زیادی از بازیکنان این تیم مشخص نیست. بازیکنانی که اغلب آن‌ها از نفرات تأثیرگذار و ستاره‌های استقلال هستند و برخی از آن‌ها در تمرینات هم حضور دارند اما ماندن و رفتن آن‌ها و حضورشان برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرارداد.

تا امروز علی دشتی و روزبه چشمی  و محسن کریمی و محمد بلبلی 4 جداشده قطعی استقلال هستند. 

علاوه بر این شیخ دیاباته و هروی میلیچ باوجود داشتن قرارداد به باشگاه اولتیماتوم داده‌اند که اگر طلب فصل گذشته خودشان را دریافت نکنند یک‌طرفه فسخ قرارداد خواهند کرد. میلیچ که پیش‌دستی کرده که و فسخ قرارداد هم کرده  و فقط هنوز آن را به فیفا ارسال نکرده است.

 تا اینجا تکلیف 2 بازیکنی که با استقلال قرارداد دارند برای فصل آینده مبهم و نامشخص است. به‌عبارت‌دیگر علاوه بر4 بازیکن جداشده، احتمال جدایی 2 بازیکن دیگر که با استقلال قرارداد هم دارند کم نیست!

به این لیست باید علی کریمی را هم اضافه کرد. شماره 6 آبی‌ها که گویا پیشنهاد سنگینی برای تمدید قرارداد به باشگاه داده است و علاوه بر آن اعلام کرده اولویت اش بازی در باشگاه‌های خارجی است. پنجره  بسیاری از لیگ‌های خارجی ازجمله در اروپا و چین بسته‌شده و اغلب تیم‌های قطری هم لیست خودشان را تکمیل کرده‌اند و از طرف دیگر برای بازگشت به قطر لازم است 2 هفته دیگر قرنطینه شود که عملاً شانس او برای بستن قرارداد با قطری‌ها را کم‌کم می‌کند.

هرچند باید توجه داشت که کریمی برخلاف چشمی قراردادش را با استقلال تمدید نکرد و یک‌بند جدایی در آن قرار نداد تا امروز بازیکن آزاد محسوب شود و با وجود بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در بسیاری از لیگ‌ها همچنان این شانس را داشته باشد تا لژیونر شود. از طرف دیگر با توجه به مخالفت باشگاه استقلال با رقم درخواستی کریمی خبر می‌رسد که سپاهان باشگاه سابق این بازیکن حاضرشده سرکیسه را برای این ستاره ملی‌پوش شل کند. به‌این‌ترتیب علی کریمی سومین بازیکنی است که تکلیف او برای فصل آینده روشن نیست!

استقلال در شرایطی اقدام به خرید 6 بازیکن جدید و لیگ برتری کرده است که هنوز پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است و امکان ثبت قرارداد بازیکنان و گرفتن مجوز بازی آن‌ها وجود ندارد! داریوش شجاعیان هم برای اینکه بتواند استقلال را همراهی کند باید منتظر باز شدن پنجره تیمش بماند و شرایطی مشابه 6 خرید تازه استقلال دارد.

در بین این خریدها 2 نفر بیشتر از بقیه بلاتکلیف‌تر هستند. رشید مظاهری یا استقلال قرارداد بسته اما با توجه به فسخ یک‌طرفه‌اش شکایت باشگاه تراکتور احتمال اینکه جدایی او غیرقانونی اعلام‌شده و دوباره بازیکن تراکتور محسوب شود کم نیست. این گلر ملی‌پوش پنحمین بازیکن استقلال است که هنوز تکلیفش برای فصل آینده نامعلوم است.

بابک مرادی بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی هم شرایط مشابهی دارد و پرونده‌اش در کمیته انضباطی در حال رسیدگی است. هرچند به نظر می‌رسد که در ماجرای فسخ قرارداد حق با خرید تازه استقلال است اما به‌هرحال هنوز حضور این بازیکن هم قطعی نشده تا نفر ششم لیست بازیکنان استقلال باشد که تکلیفشان برای فصل آینده قطعی و نهایی شده نیست.

البته وضعیت مرتضی تبریزی و رضا آذری 2 بازیکن مصدوم هم مشخص نیست. تبریزی قراردادش تمام‌شده و تا نیم‌فصل باید بیرون بنشیند. گفته می‌شود او در لیست مازاد استقلال قرارداد دارد اما این موضوع هنوز قطعی و رسمی نشده و محمود فکری حرفی درباره‌اش نزده است. رضا آذری هم با استقلال قرارداد دارد که باید دید تکلیف او پس از دفع مصدومیت برای فصل آینده چگونه خواهد بود؟ فعلاً تعداد بازیکنان بلاتکلیف استقلال 8 نفر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز