خبرگزاری کار ایران

عرب: نیازمند 10 کمپ تمرینی در کیش هستیم / امکانات کمی در اختیار داریم

asdasd
کد خبر : ۹۸۵۲۳۶

رئیس هیات فوتبال کیش درباره برگزاری دیدارهای دوستانه و اردوهای تدارکاتی در این جزیره صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر عرب رئیس هیئت فوتبال کیش در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره امکانات موجود در جزیره کیش برای تمرینات باشگاه‌های فوتبالی اظهار داشت: با بازگشایی زمین های جزیره کیش بعد از حدود یک سال تیم هایی از جمله گل گهرسیرجان، نساجی قائم شهر و مس رفسنجان اردوهای خود را با موفقیت در اینجا برگزار کردند.

وی با اشاره به اینکه جزیره کیش دو زمین آماده برای تمرین کردن تیم ها دارد بیان کرد: در کیش یک زمین برای مسابقات و و زمین دیگر برای تمرینات است. در حال حاضر زمین دیگری وجود دارد اما هنوز آماده پذیرایی از باشگاه ها نیست. اگر بخواهیم حرفه‌ای تر رفتار کنیم نیازمند ده کمپ در این جزیره هستیم.

رئیس هیئت فوتبال کیش با تاکید بر اینکه کیش بهترین گزینه برای برگزاری اردوهای فوتبالی است، گفت: آب و هوای کیش برای اردوها بسیار مناسب است اما امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کمی در اختیار داریم. ما حداقل باید ده کمپ که دارای زمین چمن، سونا و استخر باشد را آماده داشته باشیم تا این امکانات نباشد ما توان برگزاری اردوهارو نخواهیم داشت.

عرب ادامه داد: توجه داشته باشید که زمین شماره یک ما استاندارد آنچنانی در خصوص نور و چمن ندارد. اگر واقعا می‌خواهیم اردوها را در داخل کشور برگزار کنیم باید اساس زمین های خود را کاملا استانداردسازی کنیم و حداقل ۴ کمپ مجهز را در این جزیره داشته باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: کیش می‌تواند از این بهتر باشد. با توجه به اینکه آقای مظفری مدیر ورزشی است و اشراف کامل در ورزش دارد می‌تواند اقدامات بیشتری انجام دهد گرچه کرونا نیز مانع برخی اقدامات شده است اما اگر بخواهم با زمان مدیریت آقای افشار دوست که این دوره را نیز تجربه کرده ام، مقایسه کنم ما در زمان ایشان ورزشمان خیلی بهتر اداره می‌شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز