خبرگزاری کار ایران

به بهانه حضور مهدی طارمی در لیست پورتو مقابل سیتیزن‌ها

پرواز از آسمان آزادی تا حضور در اتحاد و صف آرایی مقابل منچسترسیتی و گواردیولا (تصاویر)

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۷۲۳

مهدی طارمی در لیست پورتو برای رویارویی با منچسترسیتی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در حالی آغاز شد که سردار آزمون از زنیت سنت پترزبورگ روسیه و مهدی طارمی از پورتو پرتغال  نمایندگان فوتبال ایران در این مسابقات خواهند بود.

مهدی طارمی که تابستان سال گذشته با قراردادی آزاد از الغرافه راهی  ریوآوه شد خیلی زود چشمان تیزبین تیم‌های بزرگ پرتغالی را به خود معطوف کرد و موفق شد بدرخشد. او در مقابل اسپورتینگ لیسبون ۳ پنالتی گرفت تا ریوآوه موفق شود این تیم را شکست دهد. در ادامه او موفق شد دروازه پورتو و بنفیکا را نیز باز کند تا توجه تیم‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. این درخشش تا زمانی ادامه پیدا کرد که مهدی طارمی موفق شد در پایان فصل با ۱۸ گل زده کفش طلایی لیگ پرتغال را تصاحب کند تا بنفیکا و پورتو مشتریان دست به نقد این ستاره ایرانی برای خرید او صف بکشند.

در رقابت پورتو و بنفیکا در راه جذب طارمی پورتو قهرمان پرتغال موفق شد گوی را از رقیب سنتی خود برباید و این شاهزاده ایرانی را با قراردادی به ارزش ۱۰ میلیون یورو جذب کند.

طارمی اینبار انتخاب درستی کرد چرا که بنفیکا موفق نشد در پلی آف لیگ قهرمانان سهمیه این مسابقات را کسب کند اما پورتو با توجه به قهرمانی در لیگ پرتغال به طور مستقیم جواز حضور در این مسابقات را کسب نمود.

پورتو در این مسابقات با، منچسترسیتی، المپیاکوس و مارسی فرانسه هم گروه شده است. از همین رو طارمی به همراه یارانش برای رویارویی با شاگردان گواردیولا در منچسترسیتی راهی انگلیس شده است.

مهدی طارمی هر چند به عنوان یار تعویضی در بازی های اخیر پورتو وارد زمین شده است اما به خوبی نشان داده که فرصت طلب است و می‌تواند از کمترین شانس برای خود پلی بزرگ برای دیده شدن و خود نمایی بسازد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز