خبرگزاری کار ایران

میرزایی: امسال یک جام به هواداران هدیه می‌کنیم/ نویدکیا انگیزه‌هایم را بیشتر کرده است/ به فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی هستم

asdasd
کد خبر : ۹۸۴۱۳۳

بازیکن تیم سپاهان در مورد انگیزه‌هایش در فصل جدید صحبت کرد.

رضا میرزایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ابتدا درباره پیشنهاداتی که برای جذب او مطرح شد، اظهار داشت: از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی داشتم و از چند استان برای انتقال من نامه نگاری صورت گرفته بود؛ البته این خیلی طبیعی است که بازیکنی که در سپاهان بازی می‌کند و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته مورد توجه سایر تیم ها قرار بگیرد و من هم از این قاعده مستثنی نبودم، ولی خانه من سپاهان است و از رده پایه در آکادمی این تیم بوده ام.

وی ادامه داد: بعضا بیشنهادات مالی خیلی بهتری از سپاهان داشتم، ولی همانطور که در پست صفحه شخصی‌ام گفتم تصمیم گرفتم که در سپاهان بمانم و فصل جدید همچنان در خدمت تیم سپاهان باشم.

بازیکن سپاهان در پاسخ به این سئوال که ترافیک نفرات در پست شما زیاد است و کار سختی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پیش رو داری، گفت: سپاهان بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و من اولویت اولم موفقیت سپاهان است؛ چون خوشحالی مردم شهرم از پیروزی سپاهان بسیار حائز اهمیت است. این انگیزه و شادی با شرایط اقتصادی و مشکلات فعلی جامعه بسیار ارزشمندتر از پا به توپ شدن من است. بازی کردن من یا بقیه نفرات به تصمیم آقا محرم بستگی دارد. هدف من فقط و فقط سربلندی سپاهان است. البته قطعا من تلاشم را چند برابر خواهم کرد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم و تمام انگیزه و توانم را برای موفقیت سپاهان بکار خواهم گرفت و امیدوارم بتوانیم امسال یک جام برای هواداران بدست آوریم و این کمترین هدیه برای کسانی است که با سپاهان زندگی می‌کنند.

وی در رابطه با پست مورد علاقه اش در ترکیب تیم اظهار داشت: من در مقطعی به عنوان دفاع راست و یا وینگر بازی کردم و علت آن سرعت من است و این ویژگی باعث شده بتوانم در پست های مختلفی به بازی گرفته شوم، حتی در فولاد در چندین پست دیگر بازی کردم و در سپاهان با دیدگاه آقا محرم حاضرم در هر پستی که بتوانم به دیدگاه فنی کمک کنم، حضور یابم.

میرزایی در رابطه با حضور ساکت و محرم نویدکیا در راس تیم سپاهان اظهار داشت: ما از ورود اسطوره های تیم بسیار خشنود هستیم و انشالله با حضور این عزیزان بتوانیم افتخارات سابق را مجدد تکرار کنیم. به هرحال بنده اولین گل سرمربیگری آقا محرم را به ثمر رساندم و از این موضوع خیلی خوشحال شدم حتی شادی گلم را به ایشان تقدیم کردم،  مطمئنم روزهای خوب سپاهان نزدیک است.

وی در رابطه با ورزشگاه نقش جهان با حضور هواداران بیان کرد: واقعا نقش جهان با حضور تماشاگران سپاهان قابل توصیف نیست و برای تک‌تک بازیکنان ایجاد انگیزه می‌کند و یک شور و نشاط خاصی در تیم ایجاد می‌شود که گویا 12 نفری در میدان حاضر شده ایم، این پشتیبانی در بازی های خانگی بسیار حائز اهمیت است. امیدوارم به یاری خدا این بیماری منحوس کرونا ریشه کن شود تا حضور هواداران در ورزشگاه محقق شود.

هافبک سپاهان با اشاره به انگیزه‌ها و هدفگذاری خود برای فصل جدید لیگ برتر گفت: قطعا بعد از افتخار آفرینی با سپاهان من به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی فکر می‌کنم و امیدوارام بتوانم با عملکرد خوب به این افتخار دست پیدا کنم. در این راه تمام تلاشم را خواهم کرد. در پایان جا دارد از همه هواداران سپاهان که اینقدر برای من ارزش قائل هستند و من را دوست دارند تشکر کنم؛ با این ابراز محبت ها قطعا کار من سخت تر خواهد شد و من باید تلاشم را بیشتر کنم تا پاسخ این محبت آنها را بدهم. هواداران سپاهان چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد هیچگاه ما را تنها نگذاشتند و نباید از این شور و نشاط و این غیرت و حمایت به راحتی گذشت. قطعا بازیکنان سپاهان این لطف آنها را فراموش نمی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز