خبرگزاری کار ایران

بیانی: استقلال با میلیچ، شیخ و کریمی مدعی قهرمانی است / هواداران باید صبور باشند

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۷۳

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال تهران ابراز امیدواری کرد با حفظ سه بازیکن کلیدی این تیم، محمود فکری بتواند خواسته هواداران که کسب عنوان قهرمانی است را برآورده کند.

شاهین بیانی در گفتگو با ایلنا درخصوص چالش‌های پیش روی محمود فکری به عنوان  سرمربی در استقلال گفت: درست است اما تجربه دارد و انتخاب خوبی صورت گرفته است. نفرات خوبی در کنار فکری در کادرفنی استقلال قرار دارند. به استقلال خوشبین هستم چرا که می‌دانم فکری توانایی‌های خوبی در عرصه مربیگری دارد و نگرانم از این جهت که اگر مدیریت نتواند حمایت و پشتیبانی خوبی برای این تیم ایجاد کند، فکری هم در استقلال می سوزد و این اصلاً خوب نیست. فکر می‌کنم فکری توان اداره تیم از نظر فنی را داشته باشد و حالا این تیم مدیریتی است که باید در این خصوص خودی نشان دهد‌

او ادامه داد: جایگاه و وظایف افراد در این تیم باید مشخص باشد و برای نفراتی که در کنار تیم هستند مهمترین‌ موضوع باید موفقیت استقلال باشد و این‌طور نباشد که هر کدام نظرات خودشان را مطرح کنند. حرف اول در مسائل فنی را باید فکری بزند و همه باید از او حمایت کنند. 

پیشکسوت استقلال درباره حمایت از کادرفنی فعلی افزود: همه باید به موفقیت استقلال کمک کنیم. کادرفنی و تمام اعضای استقلال باید با آرامش و تمرکز کارشان را انجام دهند. مدیریت باشگاه نقش مهمی در کم کردن حاشیه‌ها دارد و با مدیریت قوی می‌توانند تاثیر بسیاری در موفقیت استقلال داشته باشند. 

بیانی در خصوص این موضوع که این تیم زمان کمی تا شروع مسابقات لیگ بیستم دارد هم گفت: با توجه به شرایط موجود بر اساس شیوع کرونا تقریبا همه تیم‌ها زمان کمی برای آماده‌سازی خواهند داشت؛ اگرچه شرایط آبی‌پوشان یک مقدار متفاوت است. استقلال از کادرفنی تا بازیکن تغییرات زیادی داشته، به همین خاطر ممکن است هماهنگی و پیاده کردن تفکرات کادرفنی زمان بیشتری ببرد و هواداران باید صبور باشند و شرایط را تحمل کنند.

پیشکسوت تیم استقلال تاکید کرد: اگر شرایط ایده‌آل باشد و در کنار موارد مورد انتظار علی کریمی قراردادش را تمدید کند و دیاباته و میلیچ هم برگردند آن زمان می‌شود از استقلال انتظار قهرمانی داشت چون تیم تکمیلی خواهند داشت.

او درباره رویارویی استقلال و پرسپولیس در هفته هشتم گفت:‌ تا هفته هفتم قرعه خوبی نصیب استقلال شده و فقط بازی با فولاد کمی می‌تواند سخت باشد. روی کاغذ قرعه خوبی نصیب استقلال شده و در مورد دربی هم فکر می‌کنم زمان مناسبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز