خبرگزاری کار ایران

دوست داشتم در جشن قهرمانی کنار هم تیمی‌هایم می‌بودم

حمزاوی: جایی بهتر از تراکتور برای من وجود نداشت و تصمیم گرفتم بمانم/ منصوریان تیم را تبدیل به یک خانواده کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۸۲۳

مهاجم الجزایری تراکتور در مورد بازگشتش به این تیم و کار زیرنظر کادرفنی جدید صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اوکاچا حمزاوی، مهاجم الجزایری تراکتور فصل گذشته و در پی تعطیلی مسابقات لیگ در پی شیوع ویروس کرونا به کشورش سفر کرد و تا چند هفته قبل به دلیل محدودیت‌های پرواز در کشورش نتوانسته بود به ایران برگردد و دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ و جام حذفی را از دست داد. او چندی قبل پس از ورود به ایران قراردادش را با سرخپوشان تبریزی تمدید کرد تا در لیگ جدید شاگرد علیرضا منصوریان باشد. گفتگوی او را با ایلنا می‌خوانید:

 

* از دوران دوری طولانی مدتت از ایران و تراکتور بگو. چه شد که بازگشتت با چندین ماه تاخیر انجام شد؟

زمانی که مسابقات تعطیل شد و من به کشورم بازگشتم دیگر نتوانستم به ایران بیایم چرا که در کشور من پرواز و سفر ممنوع بود و برای جلوگیری از ورود و گسترش ویروس کرونا اجازه رفت و آمد نمی‌دادند. من در این مدت خیلی تلاش کردم که راهی برای بازگشت پیدا کنم ولی موفق نشدم و فصل را از دست دادم. به هر جهت الان اینجا هستم و خوشحالم.

 

* در این مدت که نبودی اتفاقات زیادی در تراکتور رخ داد و روزهای تلخ و شیرینی را این تیم پشت سر گذاشت که مهم‌ترینش قهرمانی جام حذفی بود. نتایج تراکتور را دنبال می‌کردی؟ و اینکه از نبودت در جشن قهرمانی چه احساسی داشتی؟

بله مرتباً پیگیر اخبار و بازی‌ها و نتایج تیم بودم و خوشحالم که تیم توانست در جام حذفی به قهرمانی برسد. من ناراحت بودم از اینکه در آن روزها کنار تیم حضور نداشتم ولی خوشحالم که تیم قهرمان شد و هواداران بیشمار تراکتور از این بابت خوشحال شدند.

 

* به تازگی قانونی توسط فدراسیون فوتبال اجرا شده که اجازه حضور بازیکنان و مربیان خارجی جدید را در ایران نمی‌دهد. به نظرت این قانون درست است؟

چیزهایی در این باره شنیده‌ام ولی اطلاعاتم در موردش کامل نیست و نمی‌توانم و نمی‌خواهم در موردش نظر بدهم. وقتی در مورد چیزی اطلاعات زیادی ندارم ترجیم می‌دهم در موردش سکوت کنم.

 

* قرارداد تو با تراکتور در پایان فصل قبل تمام شده بود و برای ادامه حضور در این تیم قراردادت نیاز به تمدید داشت که این کار را کردی. مذاکرات چطور پیش رفت؟

بله همینطور است و قراردادم تا پایان فصل بود و تمام شده بود. من خیلی راحت با مسئولان باشگاه به توافق رسیدم چرا که از حضور در تراکتور خوشحال بودم و تیمی بهتر از تراکتور برایم وجود نداشت. من اینجا خوشحال بودم و دوست داشتم به حضور و فعالیتم ادامه دهم.

 

* در این مدت تغییرات زیادی در تراکتور ایجاد شد. بازیکنانی جابجا شدند و مدیرعامل و سرمربی جدید مشغول بکار شدند. این تغییرات را چطور ارزیابی می‌کنی؟

تغییرات در یک مجموعه فوتبال همیشه وجود دارد و طبیعی است. هر فصل بازیکنانی از تیم می‌روند و بازیکنان جدید اضافه می‌شوند و ممکن است این تغییرات در مورد مربی یا مدیر باشگاه هم رخ دهد. من مجموعه خوبی در تراکتور می‌بینم.

 

* کار با علیرضا منصوریان چطور است؟ فکر می‌کنی تراکتور زیر نظر او موفق شود؟

سرمربی جدید ما نیازی به معرفی ندارد. من در مورد او می‌دانم که از سرشناس‌ترین مربیان ایرانی است. او به خوبی شور و هیجان و انگیزه را میان بازیکنان ایجاد کرده و تیم را تبدیل به یک خانواده کرده است و فکر می‌کنم موفقیت در انتظار ماست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز