خبرگزاری کار ایران

علی کریمی وضعیت کیانی را در سپاهان تعیین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۲۶۸

سپاهان برای روشن شدن وضعیت کاپیتان خود در انتظار پاسخ هافبک فصل گذشته استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی کیانی، کاپیتان دو فصل اخیر سپاهان که یک فصل دیگر از قراردادش را با این باشگاه باقی مانده به دلایلی از وضعیتش در این تیم راضی نیست و این موضوع را به اطلاع باشگاه رسانده است ولی توافقی میان او و باشگاه برای قطع همکاری صورت نگرفته است.

مهدی کیانی که فصل گذشته قراردادش را تا پایان لیگ بیستم با سپاهان تمدید کرده بود رقم آن را بر اساس عرف آن زمان تعیین کرد ولی حالا با وجود تورم شدید و بالارفتن قیمت دلار و به طبع آن افزایش قیمت بازیکنان خواستار افزایش رقم قراردادش در فصل پیش رو شده است و در این راستا جلساتی چندی قبل با مسئولان سپاهان داشت که در نهایت به توافق منجر نشد و باشگاه خواسته‌های کیانی را نپذیرفت.

این بازیکن که پیشنهاداتی از 2 تیم لیگ برتری دارد وقتی با مخالفت باشگاه با درخواستش روبرو شد حالا درخواست جدایی مطرح کرده و سپاهانی‌ها در این زمینه هم با وی حاضر به تفاهم و همکاری نشدند و به این بازیکن اعلام کردند باید مطابق قراردادش لیگ بیستم در خدمت سپاهان باشد.

اختلاف کیانی با سپاهان به قدری بالاست که در برخی جلسات تمرینی این تیم در روزهای گذشته حضور پیدا نکرده و دیدار تدارکاتی مقابل ذوب آهن را هم از روی سکوها دنبال کرد در حالیکه پزشکان سپاهان هیچ مصدومیتی در مورد او گزارش نکردند و مشکلی بابت حضور در کنار طلایی پوشان ندارد و این موضوع نشان از اختلاف عمیق کیانی با سپاهانی‌ها دارد.

باشگاه سپاهان در حالیکه تا این لحظه با درخواست جدایی کیانی مخالفت کرده از مدت‌ها قبل و اوایل حضور ساکت و نویدکیا به دنبال جذب علی کریمی، هافبک دفاعی استقلال بوده و پیشنهاد جالب توجهی به او دادند ولی این بازیکن در آن مقطع اعلام کرد اولویتش لژیونر شدن است و مذاکرات در آن مقطع ادامه پیدا نکرد ولی بعد از اینکه کریمی با باشگاه خارجی مد نظر خود به توافق نرسید و مذاکراتش با استقلال برای تمدید از سر گرفته شد، سپاهانی‌ها امیدوارند تا این بازیکن با آبی‌ها به توافق نرسد و در آن صورت باب مذاکرات مجدد و جدی‌تر را با این بازیکن باز کرده و در صورت توافق او را به نقش جهان برگردانند.

البته کریمی به جز استقلال و سپاهان، مد نظر تراکتور هم قرار دارد و از همین رو کار سپاهان برای جذب این بازیکن مد نظر نویدکیا سخت است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که در صورت جذب علی کریمی، سپاهان با جدایی کیانی موافقت خواهد کرد ولی تا زمانی که این اتفاق نیافتد به دلیل اینکه در پست هافبک دفاعی به مشکل می‌خورند اجازه جدایی به کاپیتان خود نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز