خبرگزاری کار ایران

24 ساعت تا تعیین تکلیف شجاع و نادری با پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۸۰

دو مدافع پرسپولیس تا فردا به پیشنهاد باشگاه برای ادامه همکاری پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس با وجود قهرمانی در لیگ نوزدهم و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا این روزها شرایط داخلی خوبی را تجربه نمی‌کند و مشکلات مالی و خطر محرومیت بابت پرونده برانکو ایوانکوویچ از یک طرف و ناراحتی و اعتراض بازیکنان به عدم دریافت مطالباتشان از سوی دیگر با احتمال جدایی برخی از مهره‌های کلیدی این تیم همراه شده تا مدیریت باشگاه کار سختی در فاصله باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات و شروع فصل جدید در پیش داشته باشد و چگونگی مدیریت این فضا در فرصت باقی مانده پیش رو تاثیر مستقیمی بر سرنوشت باشگاه در فصل جدید خواهد داشت.

دو بازیکنی که هنوز تکلیفشان با پرسپولیس برای فصل جدید روشن نشده، محمد نادری و شجاع خلیل زاده هستند.

شجاع که چند وقتی است صحبت از جدایی او مطرح شده و پیشنهاد قابل توجهی که از الریان قطر به دست او رسیده این اخبار و احتمال خروج او از جمع سرخپوشان را تقویت کرده است و در این شرایط با وجود تکذیب چندباره جدایی او از سوی باشگاه هنوز اتفاق مثبتی میان آنها و این بازیکن رخ نداده و مشخص نیست لیگ بیستم شاهد حضور شجاع در قلب خط دفاع سرخپوشان هستیم یا نه.

خلیل‌زاده خواهان افزایش رقم قراردادش و تنظیم دوباره آن با توجه به شرایط اقتصادی روز است و این کار تا کنون مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته تا خطر جدایی شجاع همچنان محسوس باشد.

خلیل زاده نشستی با مسئولان باشگاه داشت ولی به نتیجه نهایی و توافق منجر نشد و قرار است طی 24 ساعت آینده پاسخ نهایی را به مدیران پرسپولیس بدهد و پس از آن مشخص خواهد شد که او در پرسپولیس می‌ماند یا نه.

محمد نادری هم بازیکن دیگری است که این روزها بلاتکلیف است و پس از پایان فصل و با پایان یافتن قرارداد قرضی او با پرسپولیس که از باشگاه کورتریک بلژیک منتقل شده بود تا کنون اقدامی برای تمدید آن و ماندن مدافع جدید سرخپوشان انجام نشده است.

بعد از توافق و عقد قرارداد پرسپولیس با سعید آقایی اینطور به نظر می‌رسید که نادری در تفکرات فنی یحیی جایی ندارد و جدایی او قطعی به نظر می‌رسید ولی حضور ربیع خواه و انصاری در فهرست مازاد باعث شده سرخپوشان در حال حاضر به جز آقایی گزیه دیگری در پست دفاع چپ نداشته باشند و از همین رو فکر ادامه همکاری با نادری شکل گرفت.

این بازیکن که مذاکراتی جدی و تا آستانه توافق با استقلال داشته است شاید از رفتن به این تیم و انتخاب این جابجایی جنجالی پرهیز کند و تصمیم بگیرد در جمع سرخپوشان بماند ولی او هم مثل شجاع در گفتگو با مدیران باشگاه به توافق نهایی نرسیده و قرار است تا فردا به این باشگاه اعلام کند که حاضر است در پرسپولیس بماند یا نه.

به هر جهت اگر اتفاق خاصی نیافتد فردا یکشنبه شاهد مشخص شدن تکلیف نهایی نادری و خلیل زاده با پرسپولیس خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز