خبرگزاری کار ایران

۱۰ نکته از سانتیاگو برنابئو جدید

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۱۶

باشگاه رئال مادرید تلاش می‌کند تا برای دو سال دیگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را بازسازی کند.

به گزارش ایلنا، باشگاه رئال مادرید از سال گذشته پروژه بازسازی و افزایش گنجایش ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را آغاز کرده است و تلاش می‌کند تا این پروژه را تا پایان سال ۲۰۲۲ آماده کند.

۱۰ نکته از ورزشگاه جدید کهکشانی‌ها را می‌خوانید:

۱- در حال حاضر بازسازی روی سقف متحرک، پارکینک جدید، برج‌ها و نمای بیرونی سانتیاگو برنابئو متمرکز است. 

۲- زمان اتمام پروژه ۲۰۲۲ اعلام شده اما این زمان بسیار جاه طلبانه است. انجام بازیها در استادیوم دی استفانو باعث شد سرعت بازسازی بالا برود اما همچنان کارهای زیادی باقیمانده و برنابئو بعد از بازسازی همه چیزش متفاوت خواهد شد.

۳- ظریف‌ترین بخش بازسازی سقف متحرک است که تا سال ۲۰۲۲ به پایان نمی‌رسد.

۴- برنابئو یک تونل برای ورود ماشین‌های سنگین خواهد داشت. بعد از بازسازی کنسرت‌ها و مسابقات ورزشی در آن برگزار خواهد شد. 

۵-  در ضلع غربی جایگاه‌های ویژه بسیار خاصی طراحی خواهد شد. در ورزشگاه امکانات تفریحی زیادی برای تمامی روزهای هفته در نظر گرفته خواهد شد.

۶- چمن متحرک استادیوم که زیر ساخت آن امسال انجام شد و سال دیگر به اتمام خواهد رسید. با اینکار امکان برگزاری کنسرت در تمامی روزهای هفته به وجود می‌آید.

۷-به طور متوسط روزانه ۳۵۰ کارگر و گاهی اوقات ۵۰۰ کارگر در برنابئو کار می‌کنند. انجام بازیها در استادیوم دی استفانو باعث شد کارگران در همه نقاط کار کنند.

۸-در حال حاضر کلیه امکانات استادیوم غیرفعال است و فعلا امکان برگزاری بازی در برنابئو وجود ندارد.

۹-یکی از مهمترین و جذابترین بخش‌های سانتیاگو برنابئو جدید صفحه نمایش ۳۶۰ در جه آن است که تمامی استادیوم را پوشش می‌دهد. ۱۰۰ میلیون یورو از بودجه بازسازی خرج تکنولوژی‌های‌ آن خواهد شد که هنوز بسیاری از آن ناشناخته است. 

۱۰- سانتیاگو برنابئو جدید قرار است سالیانه ۱۵۰ میلیون یورو به باشگاه سود برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز