خبرگزاری کار ایران

برکناری ناگهانی زن آمریکایی از ریاست IWF

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۱۴۱

جانشین تاماش آیان و رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری از سمتش کنار رفت.

به گزارش ایلنا، چند ماه قبل بود که هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری تصمیم گرفت تاماش آیان، رییس مجارستانی را بعد از 20 سال ریاست به دلیل برخی اتهامات وارد شده و افشای برخی فسادها در رسانه های مختلف برکنار کند.

بعد از کنار رفتن آیان، هیات اجرایی رای به ریاست موقت اورسلا پاپاندرئا، نایب رییس آمریکایی IWF داد. در ماههای اخیر این زن آمریکایی ریاست را در دست داشت و به برخی اتهامات تاماش آیان هم رسیدگی می کرد تا اوضاع در فدراسیون جهانی کمی آرام شود.

اینطور که سایت Inside the games خبر داده، هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری دست به تغییر دیگری مدیریت زد و اورسلا پاپاندرئا را از ریاست موقت فدراسیون جهانی برکنار و اینتارانات تایلندی، نایب رییس اول فدراسیون جهانی را جایگزین کرد.

دلیل مشخصی برای این تغییر اعلام نشده، اما پاپاندرئا معتقد است این تغییرات جنبه رسمی و قانونی ندارد. او در این باره می گوید: «من در جریان جلسه ای که نیکو ولاد برگزار کرده نبودم و جلسه ای را برای فردا تنظیم کرده بودم که لغو کردم. این احتمال وجود دارد جلسه ای که در آن رای گیری انجام شده رسمی تلقی نشود.»

به نظر می رسد اختلاف اصلی در فدراسیون جهانی بر سر تغییرات در سیستم کسب سهمیه المپیک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز