خبرگزاری کار ایران

هاشمیان: اردوی ازبکستان باعث افزایش روحیه ملی پوشان شد/ نکات زیادی از بازی قبل به دست آوردیم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۹۵۰

مربی تیم ملی از شرایط این تیم در اردوی ازبکستان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید هاشمیان مربی تیم ملی در خصوص اردوی برگزار شده گفت: خوشبختانه توانستیم اردوی بسیار خوبی را برگزار کنیم. به دلیل کرونا چندین بار اردوهای تیم ملی لغو شد و به مدت 11 ماه بازیکنان در کنار یکدیگر بازی نکردند. با توجه به تغییر کادر فنی، اردوی ازبکستان باعث شد اعضای تیم ملی دور هم جمع شوند و آقای اسکوچیچ بتوانند تفکراتشان را به بازیکنان جدید انتقال بدهند.

وی گفت: این اردو باعث افزایش روحیه بازیکنان تیم ملی شد. بچه ها در این اردو خیلی با نشاط بودند و اتحاد تیمی و همبستگی ما قبل از بازی با ازبکستان بسیار خوب بود. بازی با ازبکستان باعث شناخت کادرفنی از بازیکنان و دادن ایده های جدید به آنها شد که این امر به خوبی انجام پذیرفت.

هاشمیان در ادامه گفت: پس از آنالیزی که از بازی با ازبکستان انجام دادیم، نکات زیادی از این بازی بدست آوردیم تا خودمان را برای بازی های آینده آماده کنیم و بتوانیم موفق باشیم.

او گفت: پس از بازی با ازبکستان به ترکیه آمدیم که هوای اینجا بسیار عالی است و زمین تمرین خوبی در اختیار داریم. بازیکنان با انگیزه بسیار خوبی تمرینات را انجام دادند و متاسفانه به دلیل ابتلای بازیکنان تیم ملی مالی به کرونا، دیدار ما لغو شد.

وی در ادامه گفت: لغو بازی تأثیری در کار ما نداشت و همان برنامه ریزی تمرینی را انجام دادیم. گفتگوی های اختصاصی با بازیکنان و آنالیز فیلم بازی ها را انجام دادیم. همه این کارها به خوبی انجام شد.

هاشمیان در پایان گفت: امروز آخرین روز حضور ما در ترکیه است و آخرین تمرین را انجام خواهیم داد. بازیکنان ما روحیه بسیار شاد و روحیه پیروزی طلبی در آنها به وجود آمده است و از این اردو، نکات بسیار خوبی را کسب کردیم که ان شالله در آینده از آنها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز