خبرگزاری کار ایران

برتری پیکان مقابل بادران / ویسی: روز به روز بهتر می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۵۲۳

پیکان در دیداری دوستانه بادران را با دو گل شکست داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، عصر امروز تیم فوتبال پیکان در دیداری دوستانه میزبان تیم فوتبال بادران بود که در پایان موفق شد تا با نتیجه ۲ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه سازد.

در این دیدار که در ورزشگاه ایران خودرو برگزار گردید، شاگردان فرهاد کاظمی با یک گل از میزبان خود پیش افتادند ولی در پایان این پیکانی‌ها بودند که مزد برتری خویش را با دو گل ابراهیم صالحی و اسماعیل بابایی گرفتند و پیروز این دیدار تدارکاتی بودند. شاگردان ویسی در این دیدار بارها دروازه حریف را با خطر مواجه ساختند اما تنها دو بار موفق شدند تا دروازه حریف لیگ یکی خود را بگشایند.

عبدالله ویسی پس از پایان دیدار عنوان کرد : برای بازی اول از عملکرد تیم راضی هستم، بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی انتظاراتم را تا حد بسیار زیادی برآورده کردند.

وی افزود: به تیمم بسیار خوشبین هستم زیرا بازیکنانی که امسال به تیم اضافه شدند خیلی زود با بازیکنان قدیمی به هماهنگی رسیدند و مطمئنم روز به روز بهتر خواهیم شد.

تیم فوتبال پیکان در تاریخ ۲۳ و ۲۶ مهر دیدارهای تدارکاتی دیگری با ماشین سازی تبریز و یک تیم لیگ برتری دیگر انجام خواهد داد تا با آمادگی کامل وارد مسابقات لیگ برتر کشور در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز