خبرگزاری کار ایران

فعلا به تمرین می‌آیم و کاری نمی‌توانم بکنم

گل محمدی: پول برانکو دست آویزی شده تا پول بازیکنان را ندهند / شجاع و بقیه بازیکنان را می‌خواهم

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۲۷۲

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: بعد از فینالیست شدن و شروع لیگ بیستم یک نفر زحمت نداد که یک خیر مقدم بگوید و یک استقبالی داشته باشند. انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی در حاشیه جلسه تمرینی امروز پرسپولیس اظهار داشت: این وضعیت تیم ماست. تیم ما با 14 امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شد و توانست به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان خودش را معرفی کند و قهرمان غرب آسیا شدیم. امروز هم بعد از این موفقیت اولین تمرین ما برای فصل جدید است اما متاسفانه نصف بچه‌ها نیامده اند و نصف دیگر هم در تیم ملی هستند. فقط با یک تعداد کم تمرین را شروع می کنیم.

او ادامه داد: برای چندمین بار است که این اتفاق می‌افتد. قرار بود دیروز با بازیکنان تسویه حساب کنند اما متاسفانه یک وعده به وعده‌های دیگر اضافه شد و دیروز هیچ اتفاقی نیفتاد. به همین دلیل بچه ها هم تمرین نیامدند. من نباید جواب بدهم و تیم مدیرعامل و هیات مدیره و متولی دارد. بعد از فینالیست شدن و شروع لیگ بیستم یک نفر زحمت نداد که یک خیر مقدم بگوید و یک استقبالی داشته باشند. انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش پرداخت شده است یا خیر گفت: من و کادر مربیگری هم مثل بقیه بچه ها یک مشکلاتی داریم. من نمی دانم بازیکنان ما چه کاری باید برای فوتبال و هواداران می کردند و چگونه باید بازی می کردند.

او ادامه داد: آن ها سرشان را جلوی پای حریف می گذاشتند و با تمام مشکلاتی که وجود داشت غیرت می‌گذاشتند. از لحاظ علمی، فیزیکی و هر جوری حساب می کردید تیم پرسپولیس نباید فینالیست می‌شد اما به خاطر غیرت و همت و شرفی که گذاشتند این اتفاق خوب افتاد اما جواب زحماتشان این است.

گل محمدی در خصوص مشکلات پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ گفت: طلب‌هایش از دو سال پیش مشخص است و هر موقع هم بحث مطالبات می‌شود، می‌گویند پول برانکو را باید بدهیم. پول برانکو هم دست آویزی شده برای باشگاه که پول بازیکنان را ندهد.

او همچنین درباره وضعیت شجاع خلیل زاده و محمد انصاری هم گفت: من نباید در این مورد صبحت کنم، باشگاه باید جواب بدهد. انصاری تا آخر امسال به ما نمی‌رسد. او بازیکن مصدوم ما است و امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردم، قرار بود به باشگاه برود ولی مثل اینکه باشگاه تمایلی ندارد، نمی‌دانم چرا، بقیه بچه‌ها هم همین شرایط را دارند.

گل محمدی در مورد اینکه بر اساس صحبت‌های مدیرعامل به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس گل و بلبل است، ادامه داد: جواب‌هایی که شما می‌خواهید را مدیرعامل باید بدهد. اگر گل و بلبل است وضعیت فینالیست آسیا این است. ما به همراه 8 نفر تمرین می‌کنیم!

سرمربی پرسپولیس در خصوص شجاع خلیل‌زاده افزود: به عنوان یک مربی می‌گویم شجاع خلیل‌زاده و بقیه بازیکنان را می‌خواهم. بقیه مشکلات بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع ثابت کرده که چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مشکلاتش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

وی در مورد اینکه قبل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده بود با این شرایط نمی‌تواند کار کند، همچنین گفت: من فعلا می‌توانم به تمرین بیایم و کاری نمی‌توانم بکنم. بگذارید این چند روز بگذرد ببینیم چه می‌شود. 

گل محمدی در خصوص استوری علی کریمی علیه افشین پیروانی گفت: اینها مسائل خیلی حاشیه‌ای است. در مورد باشگاه سوال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز