خبرگزاری کار ایران

ستاره‌های جوان رئال مادرید در دام باشگاه‌های بزرگ اروپا

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۸۷۰

بازیکنان جوان باشگاه رئال مادرید مورد توجه اکثر باشگاه‌های بزرگ اروپا قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، رئال مادرید در حال حاضر مرکز استعدادهای درخشان فوتبال اروپاست! در سال‌های اخیر باشگاه‌های بزرگ اروپایی سعی در به خدمت گرفتن ستاره‌های جوان رئال مادرید داشتند که والورده آخرین مورد آن‌هاست.

بایرن که بعد از قهرمانی اروپا قصد دارد نسل عوض کند برای خط میانی والورده را در نظر گرفته بودند و با پیشنهادی سنگین و وسوسه انگیز سعی در خرید این بازیکن داشتند که با مخالفت خود بازیکن روبرو شدند. اگر والورده تمایلی به ترک رئال داشت باشگاه مبلغ 100 میلیون را از بایرن درخواست می‌کرد.

قبل از بایرن اما باشگاه‌هایی نظیر پاری سن ژرمن(وینیسیوس) ، لیورپول (آسنسیو) ، منچستریونایتد (اودگارد)، میلان (براهیم)، آژاکس (کوبو)، آرسنال (سبایوس)، تاتنهام (رگیلون) و اینتر (اشرف) مشتری ستاره های جوان رئال بودند که با برخی از این جابجایی‌ها موافقت شد.

رئال مادرید حالا جواهر گرانقیمتی در دست دارد. بازیکنان جوانی که توسط پرز خریداری شدند در داخل و خارج از زمین برای رئال سودآور هستند. چرا که این بازیکنان در صورت فروش به تیم‌های دیگر سود قابل توجهی را نصیب باشگاه می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز