خبرگزاری کار ایران

کاوانی: برای انتخاب یونایتد با هررا و دی‌ماریا صحبت کردم

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۷۷۸

مهاجم جدید منچستریونایتد می‌گوید پس از گفتگو با بازیکنان سابق یونایتد در پاری سن ژرمن نهایتا تصمیم گرفت به جمع شیاطین سرخ ملحق شود.

به گزارش ایلنا، ادینسون کاوانی، مهاجم فصل گذشته تیم پاری سن ژرمن پس از اینکه قراردادش به پایان رسید به نظر می‌آمد از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند اما در سن ۳۳ سالگی با قراردادی دو ساله به جمع شیاطین سرخ پیوست.

کاوانی درباره پیوستن به منچستریونایتد گفت: خیلی با آندر هررا و همچنین سایر هم تیمی هایم مثل آنخل دی ماریا صحبت کردم. واقعاً به لحظه آخر رسیده بودیم و من با آندر تماس گرفتم تا با هم گپ بزنیم. احترام زیادی برای هررا و همچنین سایر هم تیمی‌هایم قائل هستم. هررا انسان مهربانی است و حس می کردم که حرف های او در مورد شرایط موجود در منچستریونایتد به من کمک خواهد کرد. بنابراین بله، بلافاصله بعد از اینکه صحبتم با آندر تمام شد، با منچستریونایتد به توافق رسیدیم.

او ادامه داد: خیلی از آشنایی من با آندر نمی‌گذرد، اما در مدت زمان حضور در پاری سن ژرمن رابطه دوستانه و نزدیکی با هم برقرار کردیم و امروز هنوز هم دوستان بسیار خوبی هستیم. واقعاً مشتاق بودم که به اینجا بیایم. ایده انتقال به چنین باشگاه بزرگی به من انگیزه می داد و از این رو امروز اینجا هستیم. بله ما گزینه های مختلف زیادی داشتیم و این نوع تصمیم گیری‌ها نه در دنیای ورزش و نه به طور کلی راحت نیستند. با اینحال شانس بازی در فوتبال انگلیس برای من جذاب بود، و علاوه بر این، بازی برای منچستریونایتد جذابیت و انگیزه مضاعفی برای من محسوب می‌شد چون حس می‌کنم که هنوز میل زیادی به رقابت و سخت کوشی و ارائه بهترین عملکرد خود دارم. امیدوارم که بتوانم وظایفم را به درستی انجام دهم و نماینده این باشگاه باشم، و در کنار سایر بازیکنان، کمک کنیم تا تیم به رده‌های بالاتر برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز