خبرگزاری کار ایران

3 دلیل قطری‌ها به میزبانی دوحه در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020/

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۸۹

یک رسانه قطری 3 دلیل خود را برای اینکه دوحه نزدیکترین گزینه برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، نشریه «الرایه» قطر 3 دلیل مطرح کرد که دوحه نزدیکترین گزینه برای میزبانی از این مسابقه آسیایی است و تهران به دلیل حضور پرسپولیس در فینال از منطقه غرب شانس میزبانی ندارد.

3 دلیل رسانه قطری به نزدیک بودن دوحه برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 به شرح زیر است:

* کمیته برگزاری مسابقات پیش از این به صورت رسمی اعلام کرد یکی از کشورهای غرب آسیا میزبان فینال خواهد بود.

* مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به میزبانی دوحه 6 روز مانده به بازی فینال به پایان می رسد و تیم شرقی راه یافته به فینال فرصتی ندارد تا به کشور دیگری برای حضور در فینال برود چون طبق پروتکل های بهداشتی در ایام کرونا باید حداقل بعد از ورود به کشور  دیگر دو هفته قرنطینه باشد. در نتیجه دوحه نزدیکترین گزینه برای میزبانی فینال است.

* کنفدراسیون فوتبال آسیا وقتی به فدراسیون قطر درباره میزبانی بازی های شرق لیگ قهرمانان آسیا جلسه گذاشت و موافقت میزبانی قطر برای این مسابقات را گرفت، تاکید کرد هنوز میزبان فینال مشخص نیست و یکی از کشورهای غرب آسیا به عنوان میزبان انتخاب خواهد شد. در نتیجه پیشنهاد مطرح شده مبنی بر اینکه میزبان فینال تیم راه یافته از غرب آسیا یعنی پرسپولیس و تهران باشد برخلاف گفته‌های AFC در جلسه با فدراسیون قطر است. به همین خاطر دوباره نزدیکترین گزینه برای میزبانی دوحه است و تهران شانسی برای این میزبانی ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز