خبرگزاری کار ایران

هواداران تراکتور به من هم لقب می‌دهند

هخامنش: چند سال بود می‌خواستم به تراکتور بیایم و به آرزویم رسیدم/ ما از پرسپولیس نمی‌ترسیم، آنها باید از ما بترسند/ دوست دارم آل کثیر در سوپرجام بازی کند تا بدون حرف و حدیث آنها را شکست دهیم/ نمی‌دانم در ذوب آهن چه خبر است

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۵۹۳

مدافع جدید تراکتور در مورد پیوستنش به این تیم و اهداف پیش رو در لیگ بیستم صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وفا هخامنش، مدافع فصل گذشته ذوب آهن اولین خرید لیگ برتری فصل جدید تراکتور است که پس از قطعی شدن جدایی ایمان سلیمی از این تیم و نیاز مبرم سرخپوشان تبریزی به یک مدافع میانی با نظر منصوریان جذب این تیم شد و خودش می‌گوید آمدن به تراکتور آرزوی قلبی چند سال اخیرش بوده که به آن رسیده است. گفتگوی او با ایلنا را می‌خوانید:

 

* چند سال بود می‌خواستم به تراکتور بیایم

بازی در تیم پرطرفداری مثل تراکتور آرزوی قلبی هر بازیکنی است و من هم نمی‌گویم از کودکی ولی در چند سال اخیر دوست داشتم به تراکتور بیایم و همیشه تلاش کردم تا به یک شکلی خودم را به تراکتور وصل کنم و بتوانم به این تیم بیایم و خدا را شکر که فرصتش برایم فراهم شد. دلیل علاقه من به تراکتور بزرگی و قدمت این تیم و همچنین هواداران خوب و خونگرمش است و در برخورد با مردم تبریز به جز خوبی چیزی ندیدم. خصوصاً در ماجرای سیل که در منطقه ما 2 سال قبل رخ داد دیدم مردم تبریز چطور کمک می‌کردند و با وجود اینکه خیلی‌هایشان وضع مالی خوبی نداشتند ولی به کمک هموطنان خود آمدند. به هر جهت به خواسته قلبی خودم رسیدم و امیدوارم برای تراکتور مفید باشم.

 

* با نظر خود منصوریان جذب شدم

صد در صد وقتی الان بازیکن تراکتور هستم یعنی آقای منصوریان روی من نظر مثبت داشته است و امکان ندارد بدون نظر ایشان جذب شوم ولی خب آقای علیپور در نفت تهران مدیر ما بود و روی من شناخت خوبی دارد و نقش اصلی را در تراکتوری شدن من ایشان ایفا کرد و ازش ممنونم. من سابقه کار با منصوریان را نداشتم ولی از مربیان شناخته شده و کارنامه دار فوتبال ماست و عملکردش در نفت تهران و ذوب آهن و استقلال و... مشخص است و از مربیان خوب فوتبال ایران است و شک نکنید نتایج خوبی با تراکتور کسب می‌شود.

 

* روزهای خوب تراکتور را تکرار می‌کنیم

تراکتور در سال‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و خصوصاً از لحاظ آمار خط دفاعی عملکرد خوبی داشته. من از جدایی ایمان سلیمی و رشید مظاهری که بازیکنان خوب و کلیدی تراکتور بودند ناراحت هستم و دوست داشتم بمانند تا تیم قدرتمندتری داشته باشیم ولی آنها هم بر اساس تفکرات خودشان صلاح دانستند فوتبالشان را در جای دیگری دنبال کنند و خرده‌ای به این عزیزان نمی‌گیرم ولی قول می‌دهم من و همه هم تیمی‌هایمان تلاش کنیم که روزهای خوب تراکتور ادامه داشته باشد و آن را به نوعی تکرار کنیم. من اهداف زیادی برای تراکتور دارم و می‌خواهم با این تیم موفق شوم و تراکتور هم می‌تواند سکوی پرتاب من باشد و حتی از این تیم به تیم ملی برسم.

 

* مسئولیت سختی دارم

می‌دانم مسئولیت سختی روی دوشم است چرا که در یک تیم بزرگ و پرطرفدار بازی می‌کنم و بازیکنی که عضو تراکتور است همیشه عملکردش زیر ذره بین است. هواداران خوب ما همیشه از ما برد و نتایج خوب می‌خواهند و همین کار ما را سخت می‌کند ولی خب ما هم باید تلاشمان بیشتر از سایر تیم‌ها باشد تا بتوانیم نتایجی در خور نام باشگاه و برای خوشحالی هواداران بگیریم.

 

* شاید به من هم لقب بدهند

هواداران تراکتور هر بازیکنی که با جان و دل برایشان بازی کند را دوست دارند و زحمت و تلاش متعصبانه برای تیم را می‌بینند و متوجه می‌شوند. سبک بازی من همانطور که تا الان نشان دادم جوری است که با جان و دل و جنگجویانه برای تیم بازی می‌کنم و همه وجودم را برای تیم می‌گذارم و قول می‌دهم بهترین بازی‌هایم را برای تراکتور انجام دهم. نمی‌دانم شاید هواداران مثل بازیکنان دیگر تراکتور در این سال‌ها به من هم لقب بدهند.

 

* هواداران نگران نقل و انتقالات نباشند، خبرهای خوبی در راه است

تراکتور با آقای علیپور مسیر خوبی را استارت زده و شناختی که از ایشان دارم و نسل طلایی که در نفت تهران به فوتبال ایران در زمان ایشان معرفی شد به خوبی گواه مدیریت درست ایشان است و در تراکتور هم چنین رویه‌ای در پیش گرفته که در کنار جذب بازیکنان مطرح، به بازیکنان کم اسم و رسم ولی با استعداد میدان داده می‌شود و به طور موازی آکادمی و تیم‌های پایه هم تقویت می‌شوند و تراکتور به بازیکن سازی روی می‌آورد. در مورد نقل و انتقالات و نگرانی هواداران باید بگویم باشگاه دارد کارهایی می‌کند و با توجه به بازیکنانی که در بازار موجود هستند مطمئنم فعالیت خوبی خواهیم داشت و تا الان هم در یارگیری خوب عمل کرده‌اند. هواداران نگران نباشند چرا که خبرهای خوبی در راه است. تراکتور امسال برای قهرمانی می‌جنگد و در آسیا هم می‌خواهیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

* 4-5 میلیارد با توجه به تورم رقم زیادی برای بازیکن نیست

قانون منع جذب بازیکنان خارجی با توجه به وضعیت کشور به نظرم ثمراتی داشته که نمونه آن فضا پیدا کردن برای استعدادهای جوان داخلی است و بازیکنانی که عملکرد خوبی دارند و آینده دار هستند فرصت بازی و خودنمایی پیدا می‌کنند. اینکه می‌گویند چنین قانونی قیمت بازیکن ایرانی را بالا برده را قبول ندارم و بالا رفتن قیمت بازیکن به خاطر تورم است. شما حساب کنید سال قبل چنین موقعی پراید 40 میلیون بود ولی الان 150 میلیون است و بیشر از 3 برابر شده است برای همین اگر بازیکنی که سال قبل 1.5 میلیارد می‌گرفت الان 4-5 میلیارد بخواهد رقم عجیبی نیست. شاید حقوق کارمندان و کارگران عزیز به این میزان افزایش نداشته باشد و در سختی باشند ولی اینکه همه چیز را با دستمزد فوتبالیست مقایسه می‌کنند درست نیست. ما فوتبالیست‌ها بیشترین درصد مالیات را پرداخت می‌کنیم و این مالیات برای کل قراردادمان است نه دریافتی ما. مثلا بازیکنی 700 میلیون قرارداد بسته ولی فقط 50 درصد دریافتی داشته باید مالیاتِ 700 میلیون را بدهد و خودش بدود دنبال پولش که معلوم نیست به دستش برسد یا نه.

 

* ما از پرسپولیس نمی‌ترسیم بلکه آنها باید از ما بترسند

جا دارد صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را تبریک بگویم. بدون شک آنها تیم بزرگی هستند و نتایج خوبی در سال‌های اخیر کسب کردند و بازی سختی در سوپرجام مقابل آنها داریم. این اولین چالش جدی ما حتی پیش از شروع فصل است ولی انگیزه زیادی برای این بازی داریم تا نشان دهیم قهرمانی در جام حذفی اتفاقی نبوده و بر اساس شایستگی‌های تراکتور این عنوان به دست آمده است. اینکه چون پرسپولیس فینالیست آسیاست پس باید از آنها بترسیم درست نیست اتفاقا ما ترسی از تیمی نداریم و آنها باید از ما بترسند چرا که این روحیه تیمی که در تراکتور وجود دارد می‌تواند هر قدرتی را شکست دهد و شک نکنید با تمام قوا برای شکست دادن پرسپولیس به مصاف این تیم می‌رویم تا قهرمان فوتبال ایران لقب بگیریم چرا که برنده سوپرجام به نوعی قهرمان فوتبال ایران است.

 

* امیدوارم آل کثیر مقابل ما بازی کند که حرف و حدیثی نباشد

عیسی آل کثیر از مهاجمان خوب فوتبال ماست و توانایی‌هایش را نشان داده است. باید بگویم محرومیت او از سوی AFC تصمیم درستی نبود و حقش نبود که محروم شود. اینکه به خاطر این محرومیت جلوی ما هم بازی نمی‌کند اتفاقی نیست که به خاطرش خوشحال باشیم و اتفاقا من به شخصه دوست دارم محرومیتش لغو شود و جلوی ما بازی کند چون نمی‌خواهم اگر بردیم حرف و حدیثی در آن باشد و بگویند اگر فلانی بود بازی را برده بودیم و دوست دارم این تیم با تمام قوا مقابل ما بازی کند و بدون حرف و حدیث آنها را شکست دهیم. این را هم فکر نکنید که اگر آل کثیر نباشد پرسپولیس تیم ضعیفی است و مقابل النصر دیدید که در غیاب او جانشینش مهدی عبدی به خوبی بازی کرد و توانست گلزنی کند پس پرسپولیس به آل کثیر وابسته نیست.

 

* نمی‌دانم در ذوب آهن چه اتفاقی در حال رخ دادن است

ذوب آهن یک باشگاه قدیمی و محترم در فوتبال ایران است که همیشه تیم باشخصیت و بدون حاشیه‌ای بوده است و همه تیم های دیگر به آن احترام می‌گذارند. اینکه اوضاع ذوب آهن مناسب به نظر نمی‌رسد اتفاق خوبی نیست و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند ولی شاید مسئولان باشگاه می‌خواهند بومی گرایی کنند یا تغییر نسل بدهند و لابد یک فکری در سر دارند که اینطور جلو می‌روند و من نمی‌دانم چه اتفاقی برای این تیم در حال رخ دادن است. در مورد خودم باید بگویم پیشنهاد تمدید دادند ولی وقتی از سوی تراکتور به من پیشنهاد رسید دیگر به چیزی فکر نکردم و رفتم تا با این تیم قرارداد ببندم و برای ذوب آهن هم آرزوی موفقیت دارم.

 

* از زنوزی و علیپور نمی‌شود ایراد گرفت

در پایان بازهم به هواداران خوبمان می‌گویم نگران اوضاع تراکتور نباشند. شاید انتظار هواداران در نقل و انتقالات بیشتر از این باشد ولی نگاه کنید بازار نقل و انتقالات امسال به خاطر شرایطی که به وجود آمده محدودیت‌هایی دارد و نمی‌شود به زنوزی و علیپور خرده گرفت. مطمئن باشید این دو شخص دلسوز تراکتور هستند و اقدامات خوبی انجام می‌شود. پیشاپیش از هر دوی آنها تشکر می‌کنم که برای سربلندی تراکتور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز