خبرگزاری کار ایران

برهانی: علی کریمی بازیکن ویژه ماست / امیدوارم برای استقلال مفید باشم

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۱۵۰

مربی جدید استقلال تهران ابراز امیدواری کرد به همین کادرفنی جدید بتواند هواداران این تیم را خوشحال کند.

آرش برهانی در گفتگو با ایلنا درخصوص حضور در کادرفنی استقلال تهران گفت: خداراشکر اولین جلسه تمرینی خیلی خوب بود و از این خوشحالم که پس از سال‌ها به تیم محبوبم بازگشتم. ما به این تیم عشق و علاقه داریم و امیدواریم که برای تیم مثمرثمر باشیم.

برهانی درباره کادرفنی متشکل از بازیکنان و مربیان سابق استقلال گفت: خداراشکر که یک کادری هستند که تجربه دارند و سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده‌اند. امیدوارم که من در کنار آقایان دین محمدی، مرفاوی و فکری بتوانم برای تیم مفید باشم. 

برهانی در پاسخ به این سوال که آیا هواداران می‌توانند به این تیم خوش بین باشند یا خیر گفت: تمام سعی و تلاش ما این خواهد بود که هواداران را خوشحال کنیم.

برهانی در پاسخ به ماجرای تمدید قرارداد علی کریمی هم گفت: همه می‌دانند که علی کریمی بازیکن ویژه‌ ماست و سیاست باشگاه حفظ اوست. امیدوارم مذاکرات طرفین به صورتی باشد که در نهایت علی با ما بماند.

مربی جدید استقلال هم همچنین درباره نگرانی از جدایی دیاباته و میلیچ گفت: این دو بازیکن کاملا حرفه‌ای هستند و به دلیل مشکلات مالی خواستار دریافت مطالباتشان شدند. باشگاه از دیاباته و میلیچ مهلت گرفته و امیدوارم مشکلی پیش نیاید.

آقای گل سابق استقلالی‌ها همینطور درباره ادامه همکاری حسینی با آبی پوشان هم اضافه کرد: سیدحسین یک‌سال دیگر قرارداد دارد و در استقلال می‌ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز