خبرگزاری کار ایران

چندسال بود که بین پیشکسوتان فاصله افتاده بود

مرفاوی:کسی قول قهرمانی نمی‌دهد/ حضور من و مظلومی در کادرفنی نشانه چیست؟

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۰۷۷

مربی تیم استقلال در خصوص حضور دوباره اش در تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالصمد مرفاوی مربی تیم استقلال در خصوص بازگشتش به این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحام که بعد از چندین سال دوباره توانستم به استقلال بازگردم. حس بسیار خوبی دارم و امیدوارم بتوانم با کمک همه و کلیه پیشکسوتان یک فصل بسیار خوب را برای هواداران رقم بزنیم.

وی درباره اینکه بعد از این همه سال این همه پیشکسوت در استقلال حضور دارند، ادامه داد: این همه پیشکسوت در کادر فنی نشانه موفقیت است و به نظر من یکی از واجبات چند سال اخیر استقلال حضور پیشکسوتان بوده و امیدوارم این اتفاق باعث شود تیم به موفقیت برسد.

مرفاوی افزود: به نظرم بین پیشکسوتان فاصله افتاده و این نزدیک شدن آنها به یکدیگر باعث شود استقلال بتواند بعد از سالها نتایج قابل قبولی کسب کند.

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه خودش و مظلومی پیش از این در دو مرحله سرمربی تیم استقلال بودند، بیان داشت: این خودش نشان‌دهنده چیست؟ از نظر من نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی است. فکری از ما دعوت کرد که در کادر فنی حضور داشته باشیم.

وی درباره اینکه حضور فکری در استقلال حاشیه‌های زیادی را هم به وجود آورد، اذعان داشت: پروسه سختی بود که خدا را شکر به خیر گذشت. انتقال در فوتبال طبیعی است و از این رفت و آمدها زیاد اتفاق خواهد افتاد. چیزی که خیلی مهم است تعامل است که می‌شود خیلی کارها را انجام داد و نیازی به رودررو قرار گرفتن نیست.

وی در خصوص اینکه نظرش درباره شرایط فعلی استقلال چیست، افزود: استقلال مهره‌های خوبی دارد. چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شدند. کار سختی داریم و باید بچه‌ها را یکدل کنیم هیچ‌ کسی هم قول قهرمانی نمی‌دهد اما همه تلاش می‌کنیم تا جام به دست بیاوریم. به نظر من بازیکنان رفاقت را بالا ببرند تا بتوانند به موفقیت برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز