خبرگزاری کار ایران

در پی تعلیق چهار بازی لیگ برتر والیبال؛

شاکر: تصمیمات فدراسیون ۷۰ میلیون تومان به باشگاه خاتم خسارت وارد کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۹۶۶

سرپرست تیم خاتم اردکان به تصمیم فدراسیون والیبال در پی تعلیق چهار بازی لیگ برتر والیبال اعتراض کرد و گفت: با تصمیمات یک طرفه فدراسیون به باشگاه خاتم بیش از ۷۰ میلیون تومان خسارت وارد شد.

به گزارش ایلنا گ، عصر امروز از سوی کمیته مسابقات و رویدادهای فدراسیون والیبال به دلیل مثبت شدن تست کرونا تعدادی از بازیکنان چند تیم ، رقابتها برای چهار بازی تعطیل شد؛ تیم خاتم اردکان هم که برای بازی در هفته هشتم لیگ برتر والیبال به استان گلستان سفر کرده بود به این تصمیم فدراسیون والیبال معترض شد.

مهدی شاکر سرپرست تیم خاتم اردکان در همین رابطه به خبرنگار ورزشی ایلنا،گفت: برای بازی مقابل تیم شهرداری گنبد در هفته هشتم لیگ برتر والیبال ما از روز پنجشنبه در شهرستان علی آباد کتول استان گلستان اردو زدیم اما چند ساعت قبل کارمند سازمان لیگ در فضای مجازی با ارسال پیام به ما اطلاع داد که بازی ها به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد : نمیدانم این برنامه ریزی ها چگونه است ، ما کلی هزینه کردیم و در گلستان اردو زدیم ، اصلا هیچ هماهنگی با باشگاه ها برای لغو رقابت های لیگ برتر صورت نگرفت ، حداقل یک هفته قبل باید به باشگاه ها اطلاع می دادند ، به تیم خاتم اردکان خسارت وارد شد.

سرپرست خاتم اردکان با بیان اینکه تصمیمات فدراسیون والیبال به تیم خاتم بیش از هفتاد میلیون تومان خسارت وارد کرد،بیان کرد: دو هفته قبل به اراک سفر کردیم  و مقابل تیم شهروند به پیروزی رسیدیم و ۵۰ میلیون تومان هزینه کردیم اما یک هفته بعد فدراسیون تیم شهروند اراک را از جدول حذف کرد و کل هزینه های ما بیهوده بود و حالا دوباره  الان در استان گلستان اردو زدیم و بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه کردیم ، با این تصمیم فدراسیون بازهم هزینه ما بیهوده بود.

مهدی شاکر با اعلام اینکه به تصمیمات فدراسیون والیبال اعتراض داریم،افزود: تیم ها باید مواظب بازیکنان خودشان باشند ما هم بازیکن کرونایی داشتیم و به آنها استراحت دادیم، پروتکل های بهداشتی باید رعایت کنیم و تیم ها وقتی رعایت نمی کنند مشخص است دسته به دسته بازیکنان آنها به کرونا مبتلا می شوند.

وی در پایان گفت : تصمیمات فدراسیون بیش از ۷۰ میلیون فدراسیون به ما خسارت زد  ما هزار کیلومتر راه را با اتوبوس به استان گلستان سفر کردیم و الان یک ساعت است به ما اعلام کردند لیگ به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز