خبرگزاری کار ایران

9 نفر از اعضای تیم والیبال شهرداری قزوین به کرونا مبتلا شدند/ احتمال لغو بازی هفتم هشتم قزوینی ها

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۹۳۱

مدیر تیم والیبال شهرداری قزوین می گوید : نه نفر از اعضای تیم والیبال شهرداری قزوین پس از بازی هفته هفتم این تیم مقابل سپاهان مثبت شد و امکان برگزاری بازی تیم شهرداری قزوین در هفته هشتم ضعیف است.

محمدابراهیم عصارزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره ابتلا اعضای تیم والیبال شهرداری قزوین به ویروس کرونا،بیان کرد: نه نفر از اعضای تیم تا امروز کرونای آنان مثبت اعلام شده و منتظریم نتایج تست دیگر اعضای تیم تا فردا مشخص شود.

وی تصریح کرد: در هفته هفتم لیگ برتر والیبال مقابل تیم سپاهان قرار گرفتیم ، سپاهانی که هفته ششم مقابل شهرداری ورامین قرار گرفت و تیم ورامین هم بعد از بازی مقابل سپاهان ۲۰ نفر از آنان به کرونا مبتلا شدند و احتمال انتقال ویروس کرونا از تیم سپاهان به تیم شهرداری قزوین وجود دارد.

از مدیران برگزاری لیگ برتر والیبال درخواست کرد تا بازی هفته هشتم این تیم لغو شود،گفت: امیدوارم بازی تیم قزوین مقابل تیم سایپا در هفته هشتم لغو شود؛  مدیران کمیته رویداد های فدراسیون یک سری به محل اقامت اعضای تیم در قزوین بزنند و شرایط را بررسی کنند، برگزاری بازی های قزوین با توجه به ابتلا بازیکنان تیم به ویروس کرونا امکان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز