خبرگزاری کار ایران

فکری: حدادیان و امیری به من گفتند کمک می‌کنیم تا به استقلال بروی/ سرمربی استقلال هم نمی‌شدم در خانه می‌نشستم و به نساجی بر نمی‌گشتم/ انتشار قراردادم کار غیر حرفه ای بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۸۷۲

سرمربی استقلال نسبت به حواشی ایجاد شده در ماجرای جدایی‌اش از نساجی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری، سرمربی جدید استقلال در گفتگو با برنامه ورزش و مردم در خصوص پیوستنش به این تیم و حواشی ایجاد شده پیرامون جدایی‌اش از نساجی گفت: من از روز اولی که با مدیریت نساجی صحبت کردم بعد از عقد قرارداد با من از همان روز اول طوری صحبت کردند که اگر قرار باشد روزی به استقلال بروم همه جوره به من کمک خواهند کرد. آنها گفتند ما خودمان استقلالی هستیم و دوست داریم پیشرفت کنی و با توجه به فضایی که استقلال دارد اگر فکر کنیم می توانی به تیم کمک کنی، این کار را انجام می دهیم

وی افزود: لیگ که تمام شد، گزینه ها مطرح شدند و بعد از منتفی شدن استراماچونی و نوری، من یکی از گزینه ها بودم. با من تماس ها و ارتباط هایی برقرار شد. پس از تماس هایی از استقلال، با آقای حدادیان و امیری صحبت کردم. آنها مجددا استقبال  کردند و گفتند شما با استقلال صحبت کن هر کمکی از دستمان بر بیاید انجام می دهیم و به شما کمک خواهیم کرد. منظور آنها از این کمک کردن صادر کردن رضایت نامه در ازای دریافت پول نبود. لحن آنها به نحوی بود که اگر قرار باشد من به استقلال بروم، از من حمایت کنند.

فکری اضافه کرد: زمانی که به مراحل نهایی عقد قرارداد رسیدیم، مدیران نساجی گفتند که مدیران استقلال با ما تماس نگرفته و به ما احترام نگذاشته اند. مجددا با هیئت مدیره استقلال تماس گرفتم و گفتیم که نشستی با نساجی ها داشته باشند. حجت نظری ابتدا تلفنی و سپس حضوری صحبت کردند و مسئولان نساجی گفتند که فوتبال حرفه‌ای است و باید مبلغی پرداخت شود. استقلالی‌ها گفتند که شرایط ما چندان خوب نیست و نمی‌توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم. وقتی در عمل دیدم که مسئولان نساجی همکاری نمی‌کنند، فضایی به وجود آمد که خودم را برای فصل آینده مربی نساجی نمی دیدم و به خاطر همین استعفا دادم.

او ادامه داد: من استعفا دادم و با خودم گفتم حتی اگر مربی استقلال نشوم، در خانه می نشینم. چرا که آن صداقتی که دوست داشتم با من داشته باشند را با من نداشتند. من دوست داشتم استقلال پول داشته باشد و مبلغ زیادی را به نساجی بدهد چرا که ارزش و قیمت من بالاتر می رفت ولی از آنجایی که می دیدم استقلال پولی در بساط ندارد و مشکلاتی دارد و از آنجایی که نساجی خودش به ما گفت اگر استقلال تو را بخواهد، ما حرفی نداریم.

سرمربی استقلال ادامه داد: حتی آقای علی امیری در زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در یکی از هتل های تهران با آقای سعادتمند دیدار کرده بود و گفته بود اگر با فکری به جمع بندی رسیدید، می توانید با او امضا کنید ما مشکلی نداریم. حتی آقای نظری جویباری مصاحبه کردند و موضع باشگاه نساجی را اعلام کردند که این باشگاه آماده همکاری است.

وی ادامه داد: اما متاسفانه حرف آنها عوض شد و مشکلات مالی داشتند شاید احساس کردند از این طریق پول و بودجه ای را بگیرند و کمک حال آنها شود ولی اگر از روز اول به من می گفتند تمرکزت را روی نساجی بگذار مطمئنا اگر استقلال من را می خواست، من یک قدم هم برای مذاکره جلو نمی رفتم. آنها روی بحث قرارداد هم این صداقت را نداشتند. آقای نظری جویباری دیشب به من می گفت زمانیکه با امیر قلعه نویی هم قرارداد امضا می کردیم، قرارداد را نمی خواند و امضا می کرد. حتی یکی از اعضای کادر فنی نساجی هم گفت من هم قرارداد را نخوانده امضا کرده ام. شاید این یک ایراد باشد اما مرام، اعتماد و روی حرف ماندن خیلی مهم است.

فکری افزود: بحث اعتماد بسیار مهم است. بارها به امیری و سایر مسئولان نساجی گفتم که من به شما اعتماد کرده بودم. در بازی با استقلال وقتی به سازمان لیگ مراجعه کردم، از شرایط قراردادم با خبر شدم. به امیری گفتم که مبلغ قراردادم در سال دوم با چیزی که دیدم متفاوت است. قرار بود مبلغی که با نکونام توافق کرده بودند بعلاوه درصدی برای من در نظر بگیرند. اما زمانیکه قراردادم را گرفتم، فهمیدم مبلغ 700 میلیون را زده اند. اما آنها قرارداد من را پخش کردند که تمام مشخصات من از جمله شماره تلفن، آدرس خانه روی آن برگه بود که اصلا کار اخلاقی نیست. من شکل دیگری روی آقای حدادیان حساب می کردم.

او ادامه داد: یکی از بزرگترین ایرادهای من این است هر جا بروم کار کنم، تمام انرژی ام را میگذارم اما اگر بفهمم به من دروغ می گویند، حتی اگر تیم فضای خوبی داشته باشد، نمی توانم در آنجا کار کنم.

وی درمورد اینکه گفته بود حاضرم خانه‌ام را بفروشم تا پول رضایتنامه‌ام را پرداخت کنم، گفت: من تاوان اعتمادم را باید بدهم. چون اگر من اعتماد نمی کردم، آن بند را از قرارداد پاک می کردیم. من باید تاوان رفاقت کردنم را بدهم تا دیگر به کسی اعتماد نکنم و اگر نیاز باشد خانه ام را بفروشم، این کار را میکنم تا خودم را جریمه کنم تا دیگر این اتفاق رخ ندهد. این اشتباه از خودم بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درخصوص آخرین شرایط کادر فنی‌اش عنوان کرد: احتمالا لیست دستیاران من تغییر کند. آقایان مرفاوی و دین محمدی هستند و آقای برهانی به این لیست اضافه خواهند شد. برای مربی دروازه بانان استقلال به احتمال زیاد آقای سعید عزیزیان را به تیم اضافه کنیم و اگر نیازی به کمک داشته باشیم، یکی از پیشکسوتان را به تیم اضافه کنیم.

فکری در مورد جذب بازیکنان جدید، تصریح کرد: ما در لیست چند نفر جای خالی داریم و باید نگاه کنیم در چه نقاطی نیاز به تقویت داریم و بازیکنان مدنظرمان را به تیم اضافه کنیم. استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد. بزرگترین ایراد تیم، آن فضای بد ایجاد شده بین بازیکنان و کادرفنی است که به وجود آمده است ان شالله بتوانیم با کمک بازیکنان و مجموعه ای که در اختیار داریم، نظم خوبی را ایجاد کنیم و بتوانیم در آسیا آقایی کنیم.

فکری در پایان گفت: ما هر چه داریم از استقلال است. من باید از تمام پیشکسوتان تیم و همه کسانی که حق زیادی به گردن این باشگاه دارند اجازه می گرفتم. من از هواداران تیم رخصت می گیرم. همه باید امسال کمک کنیم. در هر تیمی کار کردن سخت است و قطعا در باشگاه بزرگی مثل استقلال، کار کردن سخت تر است. همه باید در کنار همدیگر و با تمام وجود برای این تیم کار کنیم، مطمئنا کار راحت می شود و به امید خدا می توانیم چیزی که مدنظرمان هست را رقم بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز