خبرگزاری کار ایران

جانشین محمود فکری در نساجی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۳۴۶

مهدی تارتار شانس بالایی برای قبول نیمکت سرمربیگری نساجی بعد از جدایی محمود فکری خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، بعد از استعفای محمود فکری از سرمربیگری نساجی برای حضور در استقلال، اگرچه مدیران باشگاه شمالی نارضایتی خود را از این موضوع اعلام کردند اما به طور قطع دیگر فکری را به عنوان سرمربی در نساجی نمی بینیم.

در چنین شرایطی مدیران نساجی هم بیکار ننشستند و در اولین گام مذاکراتی را با مهدی تارتار سرمربی موفق فصل گذشته نفت مسجدسلیمان شروع کردند. تارتار که در لیگ نوزدهم بهترین نتایج تاریخ نفت مسجدسلیمان با عنوان هشتمی در لیگ و صعود به جمع 4 تیم پایانی جام حذفی کسب کرد، حالا مورد توجه مسئولان نساجی قرار گرفته و مذاکرات اولیه را نیز انجام داده و توافقاتی هم حاصل شده است.

اتفاقی که باعث شده تارتار را در نزدیک ترین حالت ممکن به مدیران نساجی بدانیم، حضور دو دستیار همیشگی این مربی در بازی دوستانه این تیم است. نساجی از ساعت 15 امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف ذوب آهن رفته و حسین پاشایی و حسین معمار دو همبازی قدیمی تارتار که طی سال های گذشته دستیار او در تیم های مختلف بودند این بازی دوستانه را از نزدیک تماشا می کنند.

به نظر می رسد توافقات اولیه بین تارتار و مدیران نساجی حاصل شده و حضور دستیاران تارتار برای تماشای نساجی نیز به جهت شناخت هرچه بیشتر این مربی از شرایط تیم شمالی لیگ برتر صورت گرفته است.

باید منتظر ماندو دید طی یکی، دو روز آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد؛ اما چیزی که مشخص است تارتار گزینه اول قبول هدایت نساجی است و احتمالا سال بعد روی نیمکت سرخپوشان قائمشهری خواهد نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز