خبرگزاری کار ایران

بوستانی، رییس هیات پرورش اندام یزد:

چرا در برگزاری انتخابات تعلل می کنند؟/ادعای گزینه وزارت بودن خلاف واقع است

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۲۹۳

رییس هیات پرورش اندام استان یزد گفت: کسی هم که می گوید من گزینه وزارت ورزش هستم، به درد اداره فدراسیون نمی خورد.

مصطفی بوستانی درباره بلاتکلیفی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و مشخص نبودن تاریخ انتخابات اظهار داشت: مدت زیادی است که رییس سابق فدراسیون به افتخار بازنشستگی نائل شد و فدراسیون با سرپرست اداره می شود، اما متاسفانه همچنان منتظر برگزاری انتخابات هستیم. حتی چند فدراسیونی که دیرتر برایشان سرپرست مشخص شده، اقداماتی برای برگزاری انتخابات در آن ها انجام شده، اما در فدراسیون پرورش اندام فعلا که تاریخی به اعضای مجمع اعلام نشده است. 

وی افزود: وقتی سرپرست معرفی می شود، قطعا اختیاراتش محدود بوده و به اندازه رییس نیست. اگر هم سرپرست فدراسیون بخواهد کارهای زیرساختی انجام دهد، زمان برایش به اندازه کافی وجود ندارد. طبیعتا کارهای زیرساختی نیاز به تقویم و برنامه ریزی مشخص دارد که در زمان محدود برای سرپرست فدراسیون قابل انجام نیست. 

رییس هیات پرورش اندام استان یزد عنوان کرد: بدنسازی در کل کشور یکی از پرمخاطب ترین رشته هاست. در هر خانواده حداقل یک نفر در این رشته فعالیت می کند. بیماری کرونا هم مزید بر علت شده که در ماههای اخیر بدنسازی با این همه مخاطب و طرفدار بلاتکلیف بماند. در هر استان بیش از 80 درصد باشگاهها متعلق به بدنسازی است، اما فعلا که توجهی به این ورزش نمی شود. مجمع انتخاباتی به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاده و پروسه سرپرستی طولانی شده که ضربه بزرگی به ورزش بدنسازی محسوب می شود. قطعا رییس جدید فدراسیون که از سوی مجمع انتخاب می شود، به خاطر همین بلاتکلیفی ها کار بسیار سختی را پیش رو دارد.

بوستانی همچنین با اشاره به عدم صدور مجوز برای برگزاری مسابقات زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خود ما در استان یزد مدت زیادی است که به دنبال برگزاری مسابقات هستیم. پرورش اندام نسبت به رشته های دیگر هم نفرات کمتری را درگیر می کند و هم رشته ای نیست که پربرخورد باشد و اصلا برخوردی در آن وجود ندارد. متاسفانه چون فدراسیون بلاتکلیف مانده، مسئولان استانی هم مانع برگزاری مسابقات می شوند و کسی هم نیست که این مسائل را پیگیری کند. 

وی ادامه داد: ما از وزیر ورزش و از دیگر دست اندرکاران درخواست داریم هر چه زودتر تاریخ مجمع را برگزار کنند تا هر چه زودتر انتخابات برگزار شود. از سوی دیگر امیدواریم فردی بر مسند ریاست بنشیند که پرتوان، علمی و جوان باشد. رییس جدید باید تجربه حضور در فدراسیونها را داشته باشد تا دیگر برای اداره فدراسیون آزمون و خطا نکند. همچنین دانستن نقاط ضعف و قوت فدراسیون بدنسازی هم از جمله مواردی است که رییس جدید باید قبل از ورود به فدراسیون آن ها را شناسایی کند. 

رییس هیات پرورش اندام استان یزد درباره شائبه های مطرح شده پیرامون دخالت وزارت ورزش در انتخابات و همچنین اظهارات یکی از کاندیدا مبنی بر اینکه با اصرار وزیر جلو آمده، گفت: من به عنوان عضوی از مجمع معتقدم این مسائل نباید تاثیری روی رای دهندگان داشته باشد چون شخصی که خودش را گزینه وزارت ورزش معرفی می کند، قطعا درست نمی گوید. اگر هم وزارت ورزش روی گزینه ای نظر داشته باشد، خود آن شخص که نمی آید آن را اعلام کند. این دلیل محکمی است که نشان می دهد این کاندیدا خلاف واقع صحبت می کند. کسی هم که می گوید من گزینه وزارت ورزش هستم، به درد اداره فدراسیون نمی خورد. قطعا دوستان من در استان های دیگر که با یکدیگر هم هماهنگ هستیم، همین نظر را دارند. مطمئنم که انتخاب مجمع یک انتخاب اصلح خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز