خبرگزاری کار ایران

رسول پناه: تمام قرادادهای ما با بازیکنان قانونی بوده/ از AFC انتظار صدور رأی مبتنی بر قانون را داریم

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۱۷۲

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در خصوص پرونده شکایت النصر از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایلنا، دکتر مهدی رسول‌پناه در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در خصوص شکایت صورت گرفته از سوی باشگاه النصر عربستان و اقدام‌های صورت گرفته در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: تمامی اقدامات باشگاه پرسپولیس، در جذب بازیکنان جدید، کاملا قانونی بوده و مدارک و مستندات ما در این زمینه کامل است و کوچکترین تردیدی در عملکرد خودمان نداریم. تصمیم‌های باشگاه، همیشه بر مبنای قانون و مقررات ابلاغی فیفا، کنفدراسیون و فدراسیون فوتبال ایران بوده است. حتی زمانی‌که تیم پرسپولیس با تمام بازیکنان خود در قطر حاضر شده بود، هنوز پنجره نقل و انتقالات باز بود.

وی ادامه داد: همچنین در رای فیفا، زمان ابلاغ آن به صراحت و وضوح تمام وجود دارد و شرایط، تشریح شده است. باشگاه در فرصت قانونی، اقدامات خود را انجام داد، ما حتی پس از اعتراض بی‌اساس باشگاه النصر عربستان مدارک و مستندات خود را به نایب رییس محترم کنفدراسیون فوتبال آسیا، جناب آقای تاج، ارائه دادیم که از نظر ایشان تمامی اقدامات باشگاه کاملا در محدوده قوانین و مقررات بوده است.

رییس هیات مدیره وسرپرست باشگاه پرسپولیس، اضافه کرد: متاسفانه اظهار نظر منصفانه و دقیق آقای تاج به مذاق برخی در داخل و خارج از کشور خوش نیامده و با واکنش‌های تند و توهین آمیز با آن برخورد کردند که در مورد افراد داخل کشور، واقعا تاسف بار است و حتما باید پیگیری قضایی شود. ما معتقدیم این پرونده باید با رفتار توام با احترام و ادب دنبال شود، زیرا صد درصد محق هستیم و انتظار صدور رای بی‌طرفانه و مبتنی بر قانون و مقررات، به نفع پرسپولیس را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم.

وی خاطرنشان کرد: مجدد تاکید می‌کنم حفظ حرمت‌ها و توجه به اصول و مقررات ورزشی و پیگیری مجدانه بر مبنای حقایق، باید مدنظر باشد و پرسپولیس بی‌شک سرافراز از این پرونده، خارج می‌شود. پرسپولیس، پرطرفدارترین تیم قاره کهن با میلیون‌ها عاشق در ایران و سراسر دنیاست که حضورشان در هر میدانی شورآفرین و هیجان بخش است. نامی است که هیچ‌کس نمی‌تواند نادیده‌اش بگیرد. میلیون‌ها هوادار در سراسر دنیا، چشم به رای عادلانه و منصفانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، مبنی بر حقانیت پرسپولیس دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز