خبرگزاری کار ایران

واعظ آشتیانی: مدیریت استقلال در اوضاع کنونی مقصر است/ مدیران کارآمد را برکنار می‌کنند تا دوستانشان را جایگزین کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۹۳۶

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد شرایط این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، واعظ آشتیانی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در گفت و گو با برنامه گل طلایی رادیو جوان درباره وضعیت باشگاه استقلال اظهار داشت: زمانی که سرمربی در انتخاب بازیکنان نقش نداشته باشد، درصورتیکه تیم به نتیجه لازم دست پیدا نکند مسئولیتش را بر عهده نخواهد گرفت و ضعف تیم را در عدم جذب بازیکنان مورد نظرش و عدم توانایی برخی بازیکنان در اجرای تاکتیک ها عنوان می‌کند.

وی ادامه داد: باتوجه به این مسائل مدیریت در این اتفاقات محکوم است و امکان دفاع کردن از عملکرد خود را نخواهد داشت و اگر مدیریت ادعای جذب بازیکنان مطلوب را قبل از حضور سرمربی داشته باشد، سرمربی عنوان می‌کند که تعهدی ندارد اما تلاش خود را برای دریافت بهترین نتیجه انجام می‌دهد.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال با اشاره به اینکه اما و اگر های فراوانی در باشگاه استقلال وجود دارد گفت: مربیانی که خودشان به جذب بازیکنان می‌پردازند بهانه های متعددی برای عدم دستیابی به نتیجه مطلوب دارند بنابراین وای به حال تیمی که سرمربی نقشی در انتخاب بازیکنان تیمش نداشته باشد. در هرصورت امیدواریم که استقلال پس از این فراز و نشیب ها به سرانجام خوبی دست یابد.

واعظ درباره وضعیت ثبات مدیریت در باشگاه استقلال بیان کرد: از اوایل دهه ۹۰ تا به امروز فراز و نشیب ها را داشته ایم.

ثبات مدیریت زمانی اثر گذار است که انتخاب مدیر درست باشد. زمانی‌که مدیر ناکاربلد انتخاب می‌شود ثبات مدیریت معنایی نخواهد داشت. به اسم برقراری ثبات پای مدیر ضعیف نباید ایستاد. در کشور هایی که صاحب سبک و سیاق در عرصه مدیریت به ویژه در ورزش هستند از همان ابتدا آن مدیر را درست انتخاب می‌کنند و چون این فرد در جایگاه خودش قرار دارد مدیریت قوی و با ثباتی را دارد.

وی افزود: دو تیم پرسپولیس و استقلال از اوایل دهه نود چندبار جابجایی مدیر عامل و هیئت مدیره داشته است؟ دلیل این جابجایی ها عدم انتخاب های اصلح بوده است. نکته ای که حائز اهمیت این است که برخی چندین سال مدیر عامل بوده اند اما هیچ اقدامی انجام ندادند اما ادعا دارند که اگر ثبات مدیریت وجود داشت ما موفق می‌شدیم. 

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: این افراد از اصطلاح ثبات مدیریت سو استفاده کرده اند و ادعا دارند درصورت وجود این امر کار ها مطلوب پیش می رود اما زمانی ثبات مدیریت به معنای واقعی کلمه انجام می‌شود که فرد مدیریت را بلد باشد. البته باید توجه داشت که برخی مدیر های کارآمد را برکنار می‌کنند تا دوستان خود را وارد این عرصه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز