خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت شیخ دیاباته با استقلال؛ فسخ نه، مهلت 10 روزه

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۵۵۴

مهاجم تیم استقلال تهران برای دریافت مطالباتش 10 روز به این باشگاه فرصت داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران با ورود به پنجره نقل و انتقالات به دلیل مشکلات مالی و بسته بودن پنجره هنوز نتوانسته است خریدهای جدید را به صورت رسمی معرفی کند.

در میان اخباری که پیرامون بازیکنان فصل گذشته استقلال وجود دارد، شیخ دیاباته همیشه یکی از طلبکاران این باشگاه بوده که در حال حاضر هم این مشکل برطرف نشده است.

مهاجم مالیایی آبی پوشان از ماه گذشته با ارسال نامه‌ای به باشگاه اعلام کرد در صورتیکه طلب او پرداخت نشود می‌تواند به صورت یکطرفه و قانونی قراردادش را فسخ کند.

اگرچه گفته می‌شد باشگاه مطالبات او را به صورت کامل پرداخت کرده اما او در حال حاضر مبلغ 318 هزار دلار طلبکار است که چند روز پیش فرصت باشگاه برای پرداخت این رقم به پایان رسید.

پس از روی کار آمدن احمد مددی به عنوان سرپرست جدید استقلال، باشگاه طی مکاتبه‌ای از وکیل این بازیکن فرصت خواست تا منابع مورد نظر برای طلب دیاباته را تأمین کند.

وکیل دیاباته در جواب ایمیل باشگاه اعلام کرده که درخواست زمان 10 روزه آنها مورد استقبال قرار گرفته است و آنها فرصت دارند تا مطالبات دیاباته را بپردازند که اگر غیر از این صورت پیش برود آن‌زمان فسخ قرارداد دیاباته قطعی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز