خبرگزاری کار ایران

سیف‌اله پور: امروز تکلیف فکری‌ روشن می‌شود/ حدادیان استقلالی است ولی منافع نساجی را در نظر می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۵۵۰

مدیر تیم نساجی در مورد وضعیت استقلالی شدن محمود فکری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ایزد سیف‌اله پور، مدیر تیم نساجی در مورد وضعیت محمود فکری و ماجرای پیوستنش به استقلال اظهار داشت: آقای فکری در تمرینات حاضر شد و تیم در حال انجام تمرین است. باشگاه استقلال از آقای محمود فکری دعوت کرده برای همکاری. این اتفاق قبلا هم افتاده بود و قرار بود آقای فکری در لیگ قهرمانان مربیگری استقلال را برعهده داشته باشد. الان تمام مسائل به نظر آقای حدادیان و امیری برمی گردد که گویا قرار است امروز جلسه ای با آقای فکری داشته باشند. 

وی افزود: کلیه تصمیمات باشگاه نساجی بر عهده آقایان امیری و حدادایان است و انشاالله هر شرایطی که به صلاح باشگاه است اتفاق بیفتد و ما به دنبال منافع باشگاه نساجی هستیم.

وی درباره اینکه منابع خبری از به سرانجام رسیدن موضوع همکاری فکری و استقلال خبر داده اند گفت: اتفاقی بوده که باشگاه استقلال و جناب محمود فکری افتاده و باید منتظر این باشیم که با آقایان امیری و حدادیان هم به اجماع برسند. اما در خصوص تمرین دیدید که ایشان با حضور در تمرین در حال پیگیری تمرینات هستند. امااعتقاد دارم که ما با توجه به بخش خصوصی هستیم باید منافع باشگاه ما در اولویت قرار گیرد. آقای فکری زحمات زیادی برای تیم کشیده و سال گذشته نتایج خوبی گرفته. وقتی مربی نتایج خوبی می گیرد خواهان زیادی پیدا می کند. ما اما دوست داریم محمود فکری را حفظ کنیم ولی تصمیم آخر را آقایان حدادیان و امیری خواهند گرفت.

مدیر تیم نساجی در پایان گفت: به هرحال درست است آقای حدادیان  که استقلالی است اما اکنون مالک باشگاه نساجی است و اولویت ایشان نساجی است. مطمئن باشید که دلش و وجودش برای نساجی است. شاید گرایش به رنگی داشته باشد اما حرف اول ما نساجی و موفقیت این تیم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز