خبرگزاری کار ایران

خشم هواداران العربی از جذب ترابی؛ آنها بشار رسن را می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۵۳۴

جذب مهدی ترابی مورد پسند هواداران تیم العربی قرار نگرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از الوطن، بعد از اعلام خبر نهایی در مورد پیوستن مهدی ترابی بازیکن ایرانی، به تیم العربی به عنوان یک بازیکن جدید ، یک حالت عصبانیت اکثر هواداران باشگاه العربی را در شبکه های اجتماعی فرا گرفت ، زیرا واکنش های عمومی نشان می‌داد هواداران این تیم نسبت به این خرید عصبانی هستند ، زیرا آنها این توافق را مطابق خواسته های مطلوب توصیف نکردند.

 بسیاری خواستار این بودند که بازیکن بعدی یک بازی ساز باشد و نه یک بال ، و خواستار بازنگری در این معامله شدند که متناسب با خواسته‌های عمومی نیست، که امیدوار بودند بازیکن بعدی یک بازیکن "فوق العاده" باشد نه یک بازیکن معمولی. این تیم تعدادی بازیکن دارد که قادر به بازی در پست ترابی هستند،  دورانی برخی نام بازیکن عراقی پرسپولیس ، بشار رسن را مطرح می کردند و یا اینکه گفته می‌شد بازیکن تازه وارد باید یک بازیکن حرفه ای برزیلی در سطح برجسته ای باشد که قادر به دستیابی به موفقیت در تیم است.

 از سوی دیگر ، برخی منابع اظهار داشتند که مدیران باشگاه العربی منتظر پذیرش پیشنهادی برای یکی از مهره‌های اصلی ، به ویژه لاسوگای آلمانی است تا بتواند فضایی در لیست بازیکنان برای ثبت نام بازیکن جدید ارائه دهد ، زیرا قرارداد لاسوگا هنوز تمدید شده است و او پیشنهادهایی از اروپا ، به ویژه ترکیه و آلمان داشته است ،  اما این بازیکن همچنان به قرارداد خود با العربی پایبند است و در حال حاضر دوره درمان را سپری می کند و در مرحله بعدی موقعیت او مشخص می شود ، زیرا وی به دلیل نیاز به زمان برای رسیدن به بهترین آمادگی از رفتن به زمین خودداری می کند تا بتواند در یک باشگاه دیگر به چالش بکشد و قراردادش مستمر است و برای او عجله نخواهد شد.

 بنابر این مسائل در العربی به نظر می رسد که در حال حاضر به طور کامل تعریف نشده است و ساعات آینده با توجه به اعتماد هوایر مربی ایسلندی به عناصر موجود و تأکید وی بر توانایی او در برخورد با همان عناصر و دستیابی به جاه طلبی ها ، ممکن است تحولات جدیدی را نشان دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز