خبرگزاری کار ایران

سعادتمند نباید مسائل خانوادگی را رسانه ای می کرد

حسن روشن: مدیران از اشتباهات گذشته درس بگیرند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۴۳۱

پیشکسوت استقلال تهران امیدوار است هرچه زودتر شرایط این تیم سروسامان بگیرد.

به گزارش ایلنا،حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران ابراز امیدواری کرد محمود فکری به عنوان سرمربی احتمالی تیم استقلال تهران بتواند برای فصل جدید به موفقیت دست پیدا کند و دور از حواشی تیمش را هدایت کند. 

محمود فکری به عنوان گزینه سرمربی استقلال انتخاب شده است؟

درست است که طی ماه‌های گذشته با اسامی سرمربیانی مانند استراماچونی و نوری بازی شد اما در نهایت سرمربی ایرانی انتخاب کردند. وقتی توانایی انتخاب سرمربی خارجی را نداشتند پس چرا با هواداران چنین کاری کردند؟ از اول می‌گفتند که قرار است یک مربی ایرانی را انتخاب کنند آن زمان چه اشکالی داشت؟ مگر الان چنین کاری نکردند؟ 

فکری می‌تواند در استقلال موفق شود؟

قطع بر یقین موفقیت نیاز به ابزار دارد. مهم ترین مساله در استقلال الان باید درس گرفتن از اشتباهات به خصوص فصل گذشته باشد و مدیران و تمامی اعضای باشگاه به هیچ عنوان اگر به دنبال موفقیت هستند این اشتباهات را تکرار نکنند. فکری بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده است اما مسلما کار دشواری دارد. استقلال تیم بزرگی است و فکری این را به خوبی می‌داند. همه باید به او کمک کنند چون او فرزند استقلال است و می‌تواند این تیم را به موفقیت برساند.

احمد سعادتمند هم برکنار شد؟

متأسفانه سه سال است که قبل از شروع مسابقات برای استقلال دردسر‌های مدیریتی بزرگی ایجاد می‌شود. من همیشه دلم می‌خواست نیمه پر لیوان را نگاه کرده و خوش‌بین باشم ولی حالا خودم هم کم‌کم به این نتیجه رسیده‌ام که عده‌ای تعمداً کار‌هایی می‌کنند تا فضای استقلال خراب شود و تیم نتیجه نگیرد. چنین حرکاتی دقیقاً مانند تکه‌های پازل است که کنار همدیگر چیده می‌شود. به نظرم هواداران حق دارند. کاملاً هم حق دارند. دو سال قبل دقیقاً چند روز قبل از شروع مسابقات  افتخاری کناره‌گیری کرد و پارسال هم پیش از شروع لیگ برتر آنقدر برای استقلال دردسر ایجاد شد که سرمربی ایتالیایی تهدید به استعفا کرد. همین چند روز گذشته را مورد توجه قرار بدهید. ما پرسپولیس را شکست دادیم و در آستانه فتح جام حذفی بودیم ولی به خاطر یک اشتباه، چنین افتخاری از دست‌مان پرید.

سعادتمند پیش از برکنار شدن مسائل درون خانوادگی را مطرح کرد؟

رسانه‌ای کردن مسائل خصوصی و خانوادگی استقلال اصلاً کار درستی نیست. بیان برخی مسائل اصلاً برازنده اسم بزرگ استقلال نیست. طرح مواردی همچون قلیان و... اصلاً برازنده و در شأن باشگاهی که دو بار قهرمان آسیا شده نیست و به هیچ عنوان نباید چنین کاری انجام می‌شد ولی متأسفانه شد.

عملکرد نامجومطلق را در استقلال چطور دیدید؟

انصافاً باید بپذیریم مجید نامجومطلق در شرایطی سرمربیگری استقلال را قبول کرد که هیچ‌کس چنین مسئولیتی را نمی‌پذیرفت. خود نامجومطلق هم می‌دانست استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق نمی‌شود ولی مسئولیت را پذیرفت و پای کار ایستاد. در چنین شرایطی واقعاً باید تأسف خورد برای برخی بازیکنان که قدر و منزلت پیراهنی که بر تن کرده‌اند را نمی‌دانند و مرتب هم حرف از پیشنهادات چند میلیاردی می‌زنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز