خبرگزاری کار ایران

تراکتور، فولاد و ذوب آهن به دنبال وینگر طلایی پوشان؛

رضا میرزایی در آستانه جدایی از سپاهان

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۹۰

بازیکن سپاهان چند پیشنهاد لیگ برتری دریافت کرده و احتمال جدایی او از این تیم زیاد است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا میرزایی، بازیکن سپاهان که در فصل گذشته با توجه به حضورش در پست‌های مختلف برای این تیم عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت و از مهره‌های مهم و کلیدی تیم محسوب می‌شود در پنجره تابستانی مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله فولاد، تراکتور و ذوب آهن قرار گرفته ولی با توجه به قراردادش با سپاهان برای جدایی نیاز به رضایت‌نامه باشگاه دارد. 

در همین راستا وینگر سپاهان جلساتی با مدیران باشگاه داشته تا در خصوص وضعیتش تعیین تکلیف شود ولی این جلسات تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

با توجه به اینکه میرزایی از بازیکنان بومی سپاهان و از محصولات پایه این باشگاه است و محبوبیت بالایی میان هواداران این تیم دارد سپاهانی‌ها به راحتی حاضر به از دست دادن او نیستند.

تاکنون ۳ جلسه میان میرزایی و مدیران سپاهان برگزار شده ولی توافق حاصل نشده است، با این وجود همچنان احتمال جدایی میرزایی زیاد است. 

باید دید در نهایت این بازیکن که پیشنهادات مالی خوبی دریافت کرده از جمع طلایی پوشان جدا می‌شود یا در لیگ بیستم با لباس این تیم بازی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز