خبرگزاری کار ایران

عجیب اما واقعی ؛

تیم والیبال سپاهان بدون تست کرونا برابر شهرداری قزوین / سرپرست سپاهان ؛ ممکن است کرونایی باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۷۵

بعد از دیدار دو تیم شهرداری ورامین و سپاهان اصفهان تست کرونا ۲۰ نفر از اعضای تیم شهرداری ورامین مثبت اعلام شد و با توجه به سرعت بالای انتقال ویروس کرونا ممکن است بازیکنان تیم سپاهان به این ویروس مبتلا شده باشند.

به گزارش ایلنا ، تیم والیبال سپاهان در هفته ششم درحالی میهمان تیم شهرداری ورامین بود که پس از پایان بازی نتیجه تست کرونا ۱۱ بازیکن و تمامی اعضای کادرفنی تیم شهرداری ورامین مثبت اعلام شد، یعنی ورامینی ها با ترکیبی کرونایی مقابل سپاهان قرار گرفتند، با توجه به سرعت بالای انتقال ویروس کرونا ممکن است بیشتر اعضای تیم والیبال سپاهان به این ویروس مبتلا شده باشند .

حالا تیم فولاد مبارکه سپاهان در قزوین حضور دارد و بدون تست کرونا قصد دارد برابر تیم شهرداری قزوین صف آرایی کند ، طبق پروتکل بهداشتی فدراسیون سپاهان می تواند به استناد به تست PCR ده الی دوازده روز قبل مقابل قزوین به میدان برود.

علیرضا زمانی سرپرست تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در همین رابطه در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با اشاره به بازی روز گذشته خود مقابل شهرداری ورامین ، اظهار داشت: چیزی که قبل از آغاز بازی به ما اطلاع دادند ابتلا پنج نفر از اعضای تیم ورامین به ویروس کرونا بود، اما در حین بازی علائم ویروس کرونا آقایان اکبر ولایی و آرش تقوی دریافت کننده های شهرداری ورامین کاملا مشهود بود.

وی تصریح کرد : هر چند در جلسه قبل بازی گفتیم که باید باهم‌صادق باشیم اما حال عمومی بازیکنان شهرداری ورامین خوب نبود، ما الان هم تست کرونا بگیریم  چیزی مشخص نخواهد شد، چون زمان میبرد تا نتایج تست ها مشخص شود، به کادر پزشکی گفتیم‌ تیم را زیر نظر داشته باشد و اگر مورد خاصی داشتیم برای تست کرونا بفرستیم  ، ما الان برای بازی هفته هفتم در قزوین هستیم ، با توجه به ناقل بودن بازیکنان ورامین امکانش هست کرونا به تیم سپاهان انتقال پیدا کرده باشد اما تیم سپاهان تا به الان هیچ مورد مشکوکی ندارد.

 سرپرست تیم والیبال سپاهان اصفهان ادامه داد: ما با همان تست PCR شش روز پیش مقابل قزوین قرار خواهیم گرفت ، طبق پروتکل بهداشتی فدراسیون با تست PCR قبلی می توانیم بازی کنیم چون تست ها ۱۰ الی ۱۲ روز اعتبار دارد.

زمانی در پایان متذکر شد : قبل از سفر به ورامین هفت نفر از اعضای تیم یعنی ۴ نفر از کادر و سه نفر از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند که ما این نفرات با خود به ورامین نبردیم و در قرنطینه خانگی به سر میبرند تا سلامتی خود را به دست بیاورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز