خبرگزاری کار ایران

سولسشیر: نتیجه بازی تاتنهام شرم آور است / لاملا اگر پسرم بود دو هفته باید نان و آب می‌خورد!

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۹۶

سرمربی منچستریونایتد عملکرد شاگردانش برابر تاتنهام را شرم آور توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، تیم منچستریونایتد در بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 6 بر یک شکست خورد. اوله گونار سولسشیر در پایان این مسابقه نتیجه کسب شده توسط شاگردانش را شرم آور توصیف کرد و خودش را مقصر شکست معرفی کرد.

سولسشیر درباره نتیجه بازی گفت: شرم آور است. دستان خود را بالا می‌گیرم. مقصر این شکست من هستم. این منچستریونایتد نیست. شما با وجود این اشتباهات فردی و چنین عملکردی نمی‌توانید در بازی‌ها پیروز شوید.

سرمربی منچستریونایتد درباره اخراج مارسیال گفت: اگر لاملا پسر من بود باید به مدت دو هفته فقط نان و آب می‌خورد! او باید یک عمل جراحی روی گلوی خود انجام دهد. واکنش آنتونی (مارسیال) بدون هیچگونه بهانه‌ای بد بود. اگر لاملا یکی از بازیکنان من بود، او به شدت تنبیه می‌کردم.

او ادامه داد: در نیمه دوم، آنطور که من امیدوار بودم، جنگنده ظاهر نشدیم و ما باید همه چیز را در این مسابقه مورد بررسی قرار دهیم. من مسئول این شکست هستم. چنین شکستی آزار دهنده و شرم آور است. قول می‌دهم هر کاری که از دستم بر می آید را انجام دهم تا همه چیز را تغییر دهم. این بدترین روز در تاریخ منچستریونایتد نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز