خبرگزاری کار ایران

درخواست فرصت 10 روز استقلال از دیاباته؛ شیخ معرفت به خرج می‌دهد؟

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۳۹

باشگاه استقلال تهران در تلاش است تا مطالبات شیخ دیاباته را پرداخت کند اما این بازیکن طبق قوانین می‌تواند قراردادش را فسخ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  در شرایطی که هفته های اخیر احمد سعادتمند مدعی شده بود مطالبات شیخ دیاباته در حال پرداخت است و حتی واریزی به حساب وی به نوبت صورت می‌گیرد اما این بازیکن تاکنون بیش از 100 هزار دلار از مطالبات 438 هزار دلاری خود را دریافت کرده و باشگاه استقلال را تهدید به فسخ قرارداد کرده است.

دیاباته با ارسال نامه‌ای تا 24 شهریور به باشگاه زمان داده بود که پول را به صورت کامل پرداخت کنند اما این اتفاق صورت نگرفت. در گزارش معاون بین الملل باشگاه استقلال به هیات مدیره اعلام شده که ایجنت دیاباته اعلام کرده که در صورت عدم پرداخت بقیه مطالبات وی این بازیکن می تواند یکطرفه قرارداد خود را فسخ کند.

4 روز پیش مدیر برنامه دیاباته طی نامه‌ای رسمی به مسئولان استقلال تاکید کرد در صورت عدم پرداخت مطالبات این بازیکن وی قرارداد خود را فسخ خواهد کرد. دیاباته در حالی این شرایط را پیش روی خود می‌بیند که هروویه میلیچ، دیگر بازیکن خارجی استقلال هم برای چند ماه حقوقش را دریافت نکرده و او هم طبق قوانین فیفا می‌تواند قراردادش را به ثورت یکطرفه فسخ کند.

در شرایطی که باشگاه استقلال چندی پیش مبلغ 10 میلیارد تومان از یکی از اپراتورهای تلفن همراه برای حل مشکل شفر و پرداخت طلب دیاباته و میلیچ دریافت کرد اما گفته می‌شود در حال حاضر تنها یک میلیارد تومان پول از این رقم در حساب باشگاه استقلال باقی مانده است. قرار بود از 10 میلیاردی که به حساب باشگاه واریز شده بود با شیخ تسویه حساب شود اما این پول خرج مسائل دیگری شد و او در حال حاضر 314 هزار دلار طلب دارد.

بنابر اطلاعات دریافتی مدیران استقلال تلاش می‌کنند تا طلب او را پرداخت کنند. شیخ باید تحمل کند تا ظرف 10 روز آینده با او تسویه حساب کنند. در گفتگوی مسئولان استقلال با مدیربرنامه دیاباته  آن‌ها قول داده‌اند که از ماه‌های آینده این روند پرداختی منظم صورت بگیرد. میلیچ هم طبق قوانین فیفا پس از عدم دریافت دستمزدش طی سه ماه گذشته به راحتی می‌تواند فسخ کند و او هم باید صبر کند تا استقلال بتواند پول او را بپردازد.

اگر این دو بازیکن به هر دلیل خواستار ادامه همکاری با آبی پوشان نباشند آن زمان برای فسخ قرارداد هیچ مشکلی نخواهند داشت و در کنار انتخاب سرمربی فصل آینده، در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین دغدغه مدیران باشگاه پرداخت مطالبات این دو بازیکن، قول مساعد برای پرداخت منظم طی ماه‌های آینده و همینطور تامین بودجه لازم برای تداوم همکاری با میلیچ و دیاباته خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز