خبرگزاری کار ایران

رسول پناه: پاداش‌ها بعد از فینال پرداخت می‌شود / شکایت النصر را حقوقی پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۶۲

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مشکلات مالی این تیم و صعود شاگردان یحیی گل محمدی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره گلایه بازیکنان از مشکلات مالی گفت: واقعا حق دارند. وضعیت مالی باشگاه با مشکلاتی مواجه هستند. ما با این مشکلات توانستیم به اینجا برسیم و امیدوارم جبران کنیم. زمان می‌برد. روزی که من آمدم چه شرایطی بود و الان چه شرایطی است. آنها حق شان است به حق شان برسند.

وی درباره پاداش آسیایی و اینکه به زودی دریافت خواهد شد، گفت: بعضی‌ها فکر می‌کنند این پول فردا صبح به ما پرداخت خواهد شد. پرداخت بعد از فینال خواهد بود و البته ما چون دچار تحریم‌ها هستیم زمانبر خواهد بود. اگر AFC پرداخت کند قطعا شفاف سازی خواهیم کرد و در اختیار هواداران قرار می‌دهیم.

سرپرست پرسپولیس درباره شرایط تمدید قرارداد با بازیکنانی همچون نادری و شجاع و .. گفت: همه این بازیکنان ارزشمند هستند. حتی آقا یحیی هم پیشنهاد دارند و ما سعی می‌کنیم همه آنها را نگه داریم.

رسول پناه درباره نامه نگاری‌ها و شکایت النصر هم اینطور توضیح داد: ما پیگیری حقوقی خواهیم کرد. بحث امنیت ملی است و پرسپولیس نماینده این کشور است و بحث پرچم سه رنگ کشور است. هر کس بخواهد شیطنتی داشته باشد قطعا پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز