خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر والیبال

برتری شهرداری‌چی‌ها ارومیه مقابل سایپا / پیروزی خارج از خانه سپاهان برابر ورامین

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۸۱۶

هفته ششم لیگ برتر والیبال شامگاه یکشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، هفته ششم سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال روز یکشنبه از ساعت ۱۶ با پیگیری شش دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین بازی شهرداری ارومیه تیم سایپا را شکست داد.

در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر، دیدار دو تیم هم استانی لبنیات هراز و هورسان رامسر را شاگردان بهروز عطایی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در کردستان، راهیاب ملل میزبان خاتم اردکان بود، این دیدار که با نتیجه سه بر صفر به سود اردکانی‌ها به پایان رسید، امیدوار حاتمی ناظر این بازی به فرهاد نفرزاده سرمربی و دو دستیارش به دلیل به همراه نداشتن تست کرونا(PCR) اجازه نشستن بر روی نیمکت خاتم را نداد.

ویروس کرونا حساس ترین بازی هفته ششم لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داد، پنج بازیکن از تیم شهرداری ورامین و ۷ نفر از اعضای تیم سپاهان اصفهان به کرونا مبتلا شدند و دو تیم با ترکیب نصفه و نیمه با هم رقابت کردند، حتی رحمان محمدی راد سرمربی سپاهانی ها تیم خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا همراهی نکرد، این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید.

در دیگر بازی هفته دو تیم شهرداری ارومیه و سایپا به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان پیمان اکبری در تیم ارومیه به پایان رسید ، قبل از آغاز بازی تب بالای ۳۸ درجه پنج بازیکن سایپا دردسر ساز شد که ناظرفنی با استعلام از فدراسیون مجوز بازی آنها را صادر کرد و منفی بودن تست کرونا تیم ها را مورد استناد قرار داد.

با توجه به کنار گذاشتن تیم شهروند اراک از لیگ برتر والیبال، معلوم نیست برنامه های لیگ در ادامه چگونه اجرا خواهد شد، در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر دو تیم شهداب یزد و شهرداری گنبد به دلیل بازی با تیم منحل شده شهروند اراک استراحت کردند که انتظار می‌رود کمیته رویدادهای فدراسیون درباره این موضوع تصمیم گیری کند.

نتایج کامل بازی‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است؛

راهیاب ملل کردستان صفر - خاتم اردکان ۳

لبنیات هراز آمل ۳ - هورسان رامسر صفر

شهرداری ارومیه ۳ - سایپا تهران یک

شهرداری ورامین ۲ - فولاد مبارکه سپاهان ۳

پیکان تهران ۳ - آذرباتری ارومیه یک

فولاد سیرجان ۳ - شهرداری قزوین یک

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز