خبرگزاری کار ایران

واکنش کومان به شایعه جدایی دمبله

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۷۴۴

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا به شایعات جدایی عثمان دمبله از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در نقل و انتقالات تابستانی سال 2017 بود که بعد از جدایی نیمار از بارسلونا و پیوستن این فوق ستاره برزیلی به پاری سن ژرمن، باشگاه کاتالانی در پی یافتن جایگزین برای او اقدام کرد و در این راستا وینگر فرانسوی دورتموند یعنی عثمان دمبله را به خدمت گرفت.

ستاره فرانسوی اما هیچ گاه نتوانسته طی فصول اخیر انتظارات هواداران را برآورده کند و دائماً با مصدومیت های پیاپی و البته بلندمدت دست و پنجه نرم کرده است؛ موضوعی که باعث شده همواره شایعات زیادی در رابطه با علاقه بارسا به فروش این بازیکن مطرح شود.

این اتفاق اما حالا و طی روزهای گذشته به اوج خود رسیده است چرا که گفته شد باشگاه منچستریونایتد قصد دارد برای تقویت خط حمله اش وینگر فرانسوی را به خدمت بگیرد. حتی گفته می‌شود با وجود عدم علاقه دمبله به جدایی، توافقاتی نیز در این باره شکل گرفته است. بارسلونا در بالایدوس و در چهارچوب رقابت های لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت و با سه گل این تیم را شکست داد. عثمان دمبله اما 90 دقیقه کامل روی نیمکت حضور داشت و هرگز به بازی گرفته نشد؛ موضوعی که باعث شده اکنون شایعات جدایی این ستاره فرانسوی قوت بگیرد. با این حال سرمربی بارسا به این موضوع واکنش نشان داده است. رونالد کومان در این باره گفت: " اگر من فکر می‌کردم که عثمان دمبله باید از تیم جدا شود، او را در  بین نفرات تیم قرار نمی دادم اما او در لیست حضور داشت."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز